andilove

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Tävling

Av Andrea - 23 oktober 2010 21:00

Hej nu ska jag ha en tävling där


ni blir länkade i 2 veckor.Den går 


ut på att ni ska kommentera i det


här inlägget och skriva att ni är


med.Sen skriver ni ett inlägg i


er egen blogg om tt du är med


och skriver min webbadress och


sen är ni med.MEN du måste


lägga upp en fin bild i inlägget


och skriva att du är med i min


tävling.



Och självklart måste du skriva i


din kommentar vad din blogg


heter så jag kan kolla in den.Sen


den 1 November kan man börja


rösta sen kommer jag ta de 5


med flest röster och sen blir det 


en sista om röstning med 3 st och


om det blir oavgjort kommer jag


antingen dra en lott eller länka till


båda två.



Kram Andrea  



Ps.Ni kan börja anmäla nu.Ds

 
 

Andrea

24 oktober 2010 18:41

Hej johanna(som jag tror du heter)
Jättekul att du är med i tävlingen och säg gärna till dina vänner också.
Du måste läggamupp en bild p ådin blogg som duvill tävla med.BIlden måste vara din eller nån i din familjs så du vet,så du kan inte ta nåt från google. Hoppas du fattar
Kram A

 
Caroline

Caroline

26 oktober 2010 17:28

Jag är med! :D

http://coralineahlinder.blogg.se

 
Caroline

Caroline

26 oktober 2010 17:38

Om jag vinner kan du länka min syster också? För det är hon som har tagit bilden! ;)

http://coralineahlinder.blogg.se

Andrea

9 november 2010 16:11

ok.kan jag väl
men hennes blogg heter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards