andilove

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Mitt höstlov

Av Andrea - 8 november 2010 19:04

Hej.NU börjar vi mitt höstlov:

Måndag:jag sov till typ 10 sen så spelade jag mest sims,retade abtin och ellen lite(Tvingade de att göra mat till moi)spelade mer sims kollade på tv läste ganska mkt.OCh sen sov ja(Ganska tråkig start på höstlovet men i helgen hade jag skitkul men Almaz)

Tisdag:Jag vaknade typ halv tolv.Kollade på tv.Sen kom Amaz(Jag vaknade typ en 15 min innan hon kom(Puh))

vi körde DS va inne på datan.Åt lunch kollade på tv och mkt mkt mer.

Onsdag:Vaknade typ 12 kollade på tv,åt frukost.Läste lite spelade sims3 och mer.Sen gick jag och mamma och såg på bio.Sen åt jag middag(vilket jag har gjort varje dag of course)Sen så beställde jag böcker på adlibris(de har skitbra priser.Jag köp te 5 böcker för 259 kr lixom.Sen kolla ja på tv sen så sov ja.När jag vaknade mitt i natten hade jag en skitläskig mardröm.

Torsdag:Jag vaknade typ 9 sen åt jag frukost.Sen kom Almaz och vi körde DS och åt mat efter.Sen åkte vi till Erikdalsbadet.Vi var där till kl 17.00 typ.Sen skjutsade vi hem Almaz och sen åt jag mat läste och mkt mer.Sen sov jag.

Fredag:Jag vaknade typ 8.35   Sen kollade jag på tv

och åt frukost.Sen så gick jag till bibblan och hyrde 7 böcker(Systrar i jeans 1,2,3 och 4 2 skumma böcker och Anne Franks dagbok)Sen gick jag hem igen och läste j*vligt mkt.Sen så åkte jag till kungsan(Asså Kungsträdgården för er som inte fatta)och åkte skridskor med min pappa.Efter det lämna vi skridskogrejerna på hans jobb som  e i  närheten.Där tog jag varm choklad.Efter det köte jag en klubba.Sen åkte jag hem i världen trångaste 69a(jag svär fast bara i 3 hållplatser)Sen berättade min kompis om en jätte konstig fråga på den här bloggen(http://oompaadoomparides.bloggplatsen.se/)

Sen beställde vi pizza hem och sen så kollade jag på lite tv.Efter det hade min mamma hyrt en film som hette "Allt för min syster"Den var faktiskt väldigt bra.

Sen så läste jag lite och efter det sov jag

Min helg va inte så intressant så vi skiter i den.

NU kmr dagens låt och dagens video.

                                Dagens Låt


                                        Dagens video




Nej jag skojade bara här kmr den riktiga videon,Fast den är ändå bra(alltså Nelly-Just a dream




Kram Andrea  














 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards