andilove

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Andrea - 9 november 2010 16:19

   haha jag vill inte visa mina ögon.

  

Nu kmr dagens låt och dagens


video



Dagens låt


Dagens video


Vilken tyckte ni va bäst?




NU ska ja berätta om min dåliga måndag.


Först så vaknar jag kl 8 av att min storebror


lyssnar på "Superman".Sen går jag och äter


frukost.Sen läser jag lite i  min  bok.


Efter det går jag till busshålplatsen kl 10 i


9.Jag började kl 9.15.Jag träffar Pedram,m-


in förra fritidsledare.Sen så e jag på


busshållplatsen och  leter efter mina NYCK-


LAR!!!Jag hittar de inte och det är 5 min


kvar till vi börjar men jag har inte åkt till


skolan än!!!jAG RINGER MAMMA OCH BER


HENNE SMS TILL VÅR LÄRARE FÖR ATT SÄGA


TILL MIN ENGELSKAFRÖKEN ATT JAG KMR LI


TE FÖRSENT.HAN HAR REDAN LEKTION OCH


KMR SÄKERT INTE SE DET !!jag går hem och


ser att min nyckel e kvar i nyckelhålet(som


tur e har ingen tagit den.)jag går till bussen


och åker till skolan.PÅ engelska lektionen


frågar jag issa om ett sudd.Och min fröken


ba Nej du.du kan inte komma för sent och


sen bara prata.Och jag e ändå näst först i


engelskan typ  Men iaf.När jag ska hem 


så spelar jag ds och märker inte när bussen


stannar så jag går i typ 10 min hem.


Så det va en skit dag typ.DÅlig början på


skolan efter höstlov




Kram Andrea   








Av Andrea - 9 november 2010 16:13

http://celinn.bloggplatsen.se/kolla in den så blir de skitglada

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards