andilove

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Andrea - 10 november 2010 19:31

Hej.Tänker berätta lite om tävlingen nu istället för imorrn.<fööör imoron ska jag och linn(ww.minegnaplats.blogg.se)Vi gick i samma skola förut men nu går hon i stora aft och jag i engelbrekt.Men iaf.och vi börjar med mariah carey

oh santa

detta e inte riktiga videon(å då menar jag orginalvido


men iaf tävlingen.Den 20 november kan ni börja rösta för att jag vill at fler än 2 är med så alla som har en blogg ta bara nån bild på snön elr nåt.Plz  .Och jag kmr

inte att visa bilderna förren den 20 och du caroline- kan du visa din systers blogg så jag kan länka henne.Det va allt för idag.hejrå.morn får ni se vad som heter



Kraaaaaaaaaaaaaam///ANdiii

Av Andrea - 10 november 2010 18:56

Hej den här har jag ritat idag

   yey.jag kallar den hundstaden oc hmaskköping



nu dagens outfit(det e det nördiga)

  

skor som inte syns stadium -699kr

jacka igor sport -600kr

jeans kapahl-vet inte pris

halsduk hm-100 kr

mössa som inte syns så bra hm-  79kr


dagens låt är


inte han e så irri och har gjort så där på flera låtar

den riktiga




dagens video


han e schöönast som barn

imorn ska ni gå till svtplay.se kl åtta och kolla på ana gina show.



kram andrea.Inlägg om tävlingen kmr imorn och familjen whitshop förflyttad till söndagar









Kraaaaaaaaaam /// Andiiii <3<3<3<3

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards