andilove

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Andrea - 19 november 2010 19:59

Muffins . Kolla bara lixom

lixom både söta och goda(Tror jag iaf(och roliga(Sånna vill jag ha(jag borde baka sånna nån gång :P) ) ) )


Jag återkommer snart (Låt lite nördigt)Med ännu flera goda elr söta elr roliga grejer


Kraaaam Andii

Av Andrea - 19 november 2010 18:51

Ida e det ju fredag och jag ska hyra nån film och äta chips elr popcorn. Nån som har nåt tips på film.Igår skapade jag och Almaz ett band.Det heter Jag vet inte.För det kan leda till en disskusion som den här :

Eva(hittar på nåt ba)- Har du hört den där senaste hitten ***** .

Nils(Också)-Tror det,vilka e det som sjunger?

Eva-Jag vet inte.

Nils-Vet du inte.

Eva-JO.

Nils-Men säg då.

Eva men jag sa ju Jag vet inte.

Nils-Jaha,hur ska jag veta att det var namnet.

Eva-Du får ju tänka lite,elr vad vet jag lixom

Nils-Jaja nu pratar vi om hur bra de är istället.



Haha XD ;) 




Men nu ska jag ta och välja nån film.Inte föra att Ica stänger elr nåt men jag ska ju hinna meed annat också.Kommer kanske senare berätta om filmen och om ni borde se den elr inte.


Kraaam Andrea

Myzig fredag.
P.S.Låt och video kommer förmodliigen senare .D.S


Kraaaaaamizar ///Andiii <3<3 <3


UPDATE:JAG KANSKE INTE SKA FÅ

HYRA FILM ;-(

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards