andilove

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Andrea - 26 november 2010 17:43

kolla i måndags va skitdålig.Jag försov mig en timme och min pappa ba (ringde och sa:andrea,har du vaknat ,du har lite tid.)

och jag ba,eehh nej jag börjar kvar  över nio,jag har en timme på mig.och han ba ANDREA KL E 9.08 och ja ba shiit . sen åt jag en macka på vägen som RAMLADE EFTER # TUGGOR !!!.Jag ba aaaaaaaah


och i går var Carro taskig


kolla vi skulle berätta om våra bokomslag och när det var min tur gjorde almaz en grej som en kille i mn förra klass brukade göra och vi alltid skrattade  och jag baah 

Almaz!! och JOsef ba men guud,håll pokerface,du failar fett mkt

Och Carro ba ,och så e hon "FUL"

och ja bara : eeh vad sa du :@  och hon ba inget och jag ba

eeh vaddå e du snygg elr hon baa ja,of course lxm


sen på maten tappade en kille disktrase vatten på mig och ba förlåt och gick och ssen Carro ba : eeh kan du flytta in hur fet e du igentligen.

och jag och almaz ba: eeh det e väl du som e fet som inte kmr igenom


men ändå,det va faktiskt taskigt


håller ni med skriv en kommentar


kram en sjukling med namnet Andrea

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards