andilove

Direktlänk till inlägg 22 december 2010

DAgens lucka-Tänk att jag är ledig sen igår :)

Av Andrea - 22 december 2010 20:18

Det var en svensk tjej, en dansk tjej och en norsk tjej som hade kommit till himlen samtidigt. Där träffade de Sankte Per. Han sa:

-Ni får göra vad ni vill här bara ni inte trampar på de rosa molnen, då kommer ni att straffas!

Det gick några månader och en dag kom den svenska tjejen hem med en gräsligt ful gammal gubbe.
-Men herregud, vad har du gjort? Varför kommer du hem med honom? Frågade de andra tjejerna.
-Jo jag råkade trampa på ett rosa moln, sa den svenska tjejen.

Några dagar senare kommer också den danska tjejen hem med en minst lika gräslig gubbe. De andra tjejerna förstod ingenting och frågade:
-Vad har hänt? Vem är det där äcklet? Varför är han här?!
-Jo... Jag råkade trampa på ett rosa moln, svarade den danska tjejen.

Efter ytterligare några dagar kom den norska tjejen med den läckraste kille ni kan tänka er, och svensken och norsken hade aldrig tidigare skådat något liknande. De blev såklart nyfikna på hur norsken fått en så snygg kille medan de två hade fått sunkiga gamla gubbar.
- Hur har det här gått till? Vad har du gjort!? undrade de.
-Äh, jag råkade trampa på ett rosa moln, svarade killen.

 
 
Pauline

Pauline

22 december 2010 22:36

Tack så mkt :D

http://Dance-P.bloggplatsen.se

 
Louise

Louise

22 december 2010 23:14

Halloj! Härlig blogg du har =)! Checka gärna in min på vägen ;) Ha det bra // Louise

http://www.lossanh.blogg.se

Andrea

25 december 2010 17:32

Din är också bra

 
Nathalie Bieber

Nathalie Bieber

23 december 2010 11:43

Sv. Okej är det många som är klarar?? För jag är nästan klar jag är där du vet när man ska använda miniräknare

http://NathalieTheQueen.blogg.se

 
Ingen bild

Andrea

23 december 2010 21:32

asså ,det är typ bara jag och almaz(till nathalie)

 
Sara - Only me

Sara - Only me

27 december 2010 19:29

sv. kul att du är med sötnos lycka till!
haft en bra dag? :)

http://ssasas.blogg.se

 
Andii

Andii

27 december 2010 21:37

aa

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Caroline

Caroline

27 december 2010 21:56

Hejsan! :)
Fin blogg :)
Gå gärna in på min blogg och kommentera nåt :)

http://coralineahlinder.blogg.se

Andrea

1 januari 2011 13:09

tack,hR GÅTT IN PÅ DIN BLOGG FÖRUT OCH DEN ÄR BRA :D

 
Sara - Only me

Sara - Only me

28 december 2010 13:37

Hej ! nu har jag utsett dagens cutiepie! kolla in om det var du som vann, om inte? ny chans direkt igen!
kramisar :)
hoppas du haft en bra start på dagen? :)<3

http://ssasas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards