andilove

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Andrea - 5 januari 2011 20:38

Hej,idag har jag typ varit hos Celiné hela dagen,vi gjorde en show som heter Herr Banan show,om några dagar kommer den finnas på den här bloggen elr http://andypandycool.blogg.se Vi är inte klara än men det mesta i avsnitt 1 är klart.Sen när vi börjat få igång sowen ordentligt så kmr vi försöka ge er ett avsnitt varannan vecka elr varje vecka....

Nu så ska jag duscha tror jag...Elr dricka varm choklad och sen duscha ... Det var en bra idé


Hej då....


Och grattis i förskott Celiné   

Av Andrea - 5 januari 2011 14:10

Nu så ska ni få veta vem som har vunnit tävlingen och kmr få en länkning i 2 veckor


VINNAREN ÄR ....................  CAROLINE !!!


                           GRATTIS 

MEN JAG HAR ETT TRÖSTPRIS OCKSÅ...Nämligen...Johanna får länkning i 3 dagar så alla blir glada



Och Caroline,om du vill att  din syster ska bli länkad så vänligen skriv hennes bloggs namn så att jag kan länka båda

Behövs inte längre

Av Andrea - 5 januari 2011 13:18

Hej,idag kom vi hem från Teneriffa.Vårt plan hade 3timmars försening så vi kom fram kl 20 över 6 istället för 15 över 3.

Just nu är jag hungrig och bilder vad jag har köpt(inte så mkt)kmr senare,nu ska ni få länkar till 2 bra simshemsidor

http://elvirassimsblogg.bloggplatsen.se/

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se/


Det var allt för nu och nu MÅSTE jag äta lite frukost(vaknade kl 20 i 12 av att abtin kmr in och hoppar på mig(elr min säng men iaf) du gjorde faktiskt det)  :) )



Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards