andilove

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Andrea - 7 januari 2011 20:45

kollar på let´s dance

Kan inte blogga just nu

Idag har jag varit hos Emelie

Sov över hos henne igår

VI kom på en låt

Så här går den


Den heter Tick tack har jag bestämt

    Tick tack

Tick tack-jag

Morgonklockan ringer-Emelie

Tick tack-Karla

Nu äre dax att vakna-jag

Tick tack-Emelie

Vad ska vi göra-karla(det skulle låta såhär va ska vi göra,men istället lät det såhär vaaad skaae vii göraaa)

Tick tack-jag

En god äggröra-emelie

Tick tack-karla

Mums låt oss börja på en bums aha-jag

Tick tack-emelie

Äggröran brinner-karla

Tick tack-jag

Oj,hoppas att vi hinner-emelie

Tick tack-karla

Shit mjölken rinner-jag

Tick tack-emelie

Hela världen försvinner-jag

Nu är det paus men den tar slut nu så hej då

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards