andilove

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Andrea - 11 februari 2011 20:15

                                    Nu kommer lite nalle-puh citat 



Om det är ett surr så måste det vara någon som surrar, och den enda meningen med att surra, som jag kan tänka mig är för att man är ett bi, och den enda meningen med att vara ett bi, som jag vet, är att göra honung, och den enda meningen med att göra honung är att jag ska äta den.



"Kanin är begåvad, sa Puh tankfullt."
"Ja, sa Nasse. Kanin är begåvad."
"Och han har Hjärna", 
"Ja, sa Nasse, Kanin har Hjärna". 
Det blev tyst en lång stund. 
"Jag antar, sa Puh, att det är därför han aldrig begriper någonting".


När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man ibland att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är helt annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.


Hihi,Nalle Puh är min idol !! Kalla mig nörd då,men han är söt , snäll, schysst, och smart för sin hjärnsort :P


Andra citat



Den som vill leva om sitt liv har inte levat.

Källa: Karen Blixen


Den som inte låter verkligheten störa sina drömmar är vis.

Källa: Christine Singer



When you can live forever, what do you live for? 

Källa: Twilight



det var några,nu ska jag fortsätta med att kolla på let´s dance men såklart blir det pause då men jaja..Hej då så länge..


Vissta vare ett snökaoz idag ??!!

Har ni tänkt på  att om man kollar på let´s dance,melodifestivalen och solsidan är vi alltid uppbokade på kvällarna.

Av Andrea - 11 februari 2011 09:45

tja,shoolulu.Va e de tänker ni väl..Mitt nya hälsningsätt iaf.Har precis läst klart min habib-bok för andra gången(senaste för er som bryr er)jaa,som ni kanske vet så har ju busstrafiken stannat i sthlm(vet inte om den fortf. har det eftersom jag är hemma och inte har nån kontakt med utvärlden(:P) men såg precis på sl.se att i innerstaden är det avstängd och ja,lokaltrafiken är väl avstängd helt enkelt!Jaja..Nu får ni  en dikt jag kom på(med inspiration från habib-boken)


Vad skulle solen säga,om månen plötsligt försvann.

Vem vet,om månen är hennes älskade man?


Vad vore ett hav utan fisk?

Kanske som en diskare utan disk?!


Vad vore en stad utan ett enda hus?

Vore det,som solen utan sitt ljus?


Alla påminner mig om mig,

att mitt liv blev tråkigare utan dig.


Åhhh neeeej,kom på värsta bra mininovellen om vänskap och råkade radera..


Jaja,hörs senare


//Apan

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards