andilove

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Andrea - 16 februari 2011 19:00

   Minimini bild   

Av Andrea - 16 februari 2011 18:35


             Vem bar den bäst ?

 Vem bar den bäst - Nelly eller Lea?

Nelly Furtado      VS           Lea Michele  

 Vem bar den bäst tycker ni?Kommentera!

Kram och Hejdå

Av Andrea - 16 februari 2011 18:20


Ja jag skypar med Almaz just nu...Vi har hållt på i typ 1h 20 min nu..Asså vi  videoskypar
Update . Jag har precis ätit pizza och nu chattar jag med almaz 
Men ja har precis fått schema ni kan få bild av det 
Ps nu ska almaz. göra mat.D.S jajja
hej då för idag//Shit jag har ingen pulka och imorgon har vi idrottsdag alltså man ska ha pulka imorgon...Men strunt i det nu förresten skrev jag igår att jag skulle  hyra film..Ja det gjorde jag nog och om ni undrar ( eller inte) så såg jag ROSA hehe,jag såg inte hela förra gången jag såg den men nu så måste jag sluta så hej då korvar

Av Andrea - 16 februari 2011 15:04

Hej hej bloggen. Idag vare ju första dagen i nya/gamla skolan hehe...Vad ska man säga . Kanske skolan ja vi kallar den skolan :P JJaja men nu så är jag hungrig så jag ska väl ta mig nåt att äta ( jag är så sugen på chokladbollar)men strunt i det,förresten imorgon är det friluftsdag med skolan och vi ska ha med oss pulka :P och matsäck..Iallafall så bloggar andypandy senare(alltså jag)



////////andipandi med I

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards