andilove

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Andrea - 19 februari 2011 21:21

Cha cha alla läsare,sitter och läser på paows gamla blogg för att hitta bevis på en grej och så kollar jag på  melodifestivalen också.Och läser lite i min bok.Okej Sara Barja(stavning)gick till andra chansen.Intressant att veta för er.Jaja förresten jag gick inte till stan,bio,terrakottaarmen elr träffa nån kompis.Va hemma istället men imorgon ska jag till terrakottaarmen.Jaja hej då måste sluta nu säger ... Moi!!



Kramizzar Andii

Av Andrea - 19 februari 2011 12:15

  Hundrade inlägget säger man väl??Men iallafall jag bloggade ju inte så mkt igår men efter let´s dance så chattade jag mest med Linn och Linna!Jaja,för typ en halvtimme sen så åt jag klart min frukost som bestod av pannkakor och apelsinjuice.

Idag så kanske jag och pappa ska till östasiatiskamusét och kolla på terrakottaarmén men jag vill helst göra det imorgon..Hihii xD :P Men annars så håller jag på med facebook lite och så läser jag lite och så tänker jag och sånt strunt.Haha men jag vill helst till stan och köpa det senaste simset en kalle anka tidning,och kanske en bok ! Och sen typ gå på bio med nån kompis,om det finns någon bra film annars vill jag bjuda hem nån kompis(eller 2,3)och ha en liten myskväll!Men 2 filmer,tv-tittande , och kanske sova över.Fast jag kanske kan göra allt.Eller jag vill hellre kolla på film med mina kompisar än gå på bio tror jag så jag kan kanske göra allt minus bio.Faast om inga kompisar kan så kan jag ju såklart gå på bio istället  för att ha en skojig myskväll.Men jag tror ju såklart att nån kan elr..Hihi :D Men,har ni några bra filmtips.Alltså både på bio och för att hyra,men alltså jag kommer ju såklart fråga mina kompisar också(om jag har nån myskväll )men det skulle ju alltid va bra med några förslag också eller hur??!! Men iallafall så kommer jag länka till Linn i varje inlägg jag skriver också(kommer iallafall försöka)bara så ni vet.Förresten vad vill ni ha för tävling nu??Skriv och kommentera så röstar vi.Eller vänta jag gör en omröstning så ser vi vad som vinner.Men jaja bloggar senare om vad som händer idag och sånt så hejdå.Förresten det är ju det hundrade inlägget så ni får några bilder också!

       

          

   Det var alla// Kramisar Andi


http://minegnaplats.blogg.se 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards