andilove

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Andrea - 21 februari 2011 20:14

Godda bloggen.

Ida hare vart en vanlig dag in the school.

Jag prova kören med den sög för vi sjöng typ we are the workd och världens bästa karlsson!!OMG I KNOW!! Jaja vill iaf tipsa er om en super bra bok som heter "10 saker jag hatar med mig själv"Ni måste bara läsa den den äger,fast jag har typ bara 20 sidor kvar =( Men en annan jättebra bok är "God natt mister Tom" Läste den för första gången förra året när jag åkte till thailand och den var superbra och  en läste jag den när jag åkte till sicilien och teneriffa också!! Och nu läser vår lärare den i skolan.Förresten min lärare heter Ann.Jaja,idag tyckte jag synd om mig själv för min förra klass börja 9.15 men sen när de sluta kl 15.00 ochbörjar 8.00 så sluta jag tycka synd om mig själv för jag sluta :P Men vet ni.Jag kan hela Grenade med Bruno Mars på  piano.Om ni inte har hört den så går den såhär:

jaja,godnatt för ikväll då(ska nt sova nu men ja ska nt blogga heller mer idag så ciaoo  Linnpinns bröd(shit menade blogg)http://minegnaplats.blogg.se/

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards