andilove

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Andrea - 24 februari 2011 20:30

Choobrooo kul att säga :P Prova . Sitter och chattar lite med Almaz fast ska snart logga ut. Ni såg kanske min nya design ?? Kommentera vad ni tycker om den gärna :D Ja men jag ska sova tidigt idag så jag inte är så trött imorgon ( även om jag börjar 9.00) men jag vill vara pigg för en gångs skull. Och så måste jag göra matte.Oh no jag har engelskaläxa till imorogn bye bye bloggen!!


  

Av Andrea - 24 februari 2011 19:17

 Bloggen,det här är ett måste.Gå in på http://emelieforeverandever.bloggplatsen.se/ för att hedra mig :D Men asså jag har gjort den med emelie fast det e ju bara emelies och skriv vad ni tycker om designen så blir jag glad :) Ja men idag så var emelie hemma hos mig coh vi gjorde chokladbollar och de första smakade kaffe men mamma gillar de och de andra smakade gott och de gillade vi hihi.Jaja imorgon ska jag till Åre!! Jippie 

Jaja har inget att blogga om så hejdå

  

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards