andilove

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Jag är i åre :P

Av Andrea - 27 februari 2011 17:17

Hejj bloggisploggis( xD )

Är i Åre nu.Kom hit igår morgon så jag har åkt skidor igår och idag och onm 40 min så ska jag åka skidor igen(kvällsåkning)Ni kan få lite bilder från åre 2011 0cch 2010 (kanske när jag var där innan också :D )men tyvär hittar jag inga så ni får lite andra bilder :D Hittade några från idag och igår eller bara igår typ :) : ) Så ni får lite bilder iallafall

    ki bara 2 men internet e så segt och det tar typ 10 min för en bild och nu har jah hållt på med det här inlägget i  25  min så om 15 min ska  vi åka kvällsåkning i Björnen(där vi bor i lägenehet :DDD) Okej .... har inget att blogga om meen jag ska berätta att jag tänkeer skriva en  bra bok.Ska börja när ja e hemma i sthlm på Lördag.Alltså så kommer jag blogga lite såhär olika bloggar olika dagar så om ni  inte ser nåt nytt här så gå in på http://andypandycool.blogg.se Jaja nu ska jag sluta blogga så ciaaoo

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards