andilove

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Andrea - 6 mars 2011 17:34

Shoo,okej jag måste sluta säga shoo men det är svårt . Oki det är det inte men vi låstas det s å jag kan fortsätta säga det hihi.. Förreste idag var Linn här och vi hade roligt och spelade sims 3 fast när vi körde så hände det något konstigt med spelet så vi kunde inte fortsätta köra =( Så vi började göra lite olika saker :D Jag visade henne hur man gjorde en design på en hemsida som hon inte fattade aav förut men hoppas du fattar nu!! Jaja bloggen linn gick för typ 30 min sen och nu så måste jag skicka ett mejl till min piano lärare med några låtar jag vill spela på piano så får han välja en av dem men mm,har inget att blogga om så anmäl er i tävlingen  snälla! Men men gå in på linns blogg här : Linns blogg


Så , nu ska jag skicka mejlet och sen göra en design(jag vet jag byter ganska ofta men jag måste bli riktigt nöjd ni vet :D Igår gjorde jag en bättre design till Emelies blogg men hon har typ bytt lösen så jag kom inte in på den men ciao ciao

Av Andrea - 6 mars 2011 12:08

Av Andrea - 6 mars 2011 11:03

Godmorron bloggen.Jag vill bara säga att 4 personer är med i tävlingen hitills.Det är:

Pauline 

Louise

Vilma

Alexandra

Aja det var alla,hitills :D men vi får se om några fler vill va med.De är ju trots allt 6 dagar kvar  att anmäla sig på =D

Sen börjar kampen om att vara med bland de 3 bästa hihi.

Ps.Glöm inte de här 2 reglerna som är bra:


1.Skriv ett inlägg att ni är med på er blogg.Dels för att era läsare får se min blogg och kan komma hit och rösta senare,dels för att ni får en extra röst.OCH det ska ni göra inom den här veckan  helst ifall att någon av era läsare vill vara med.


2.Kommentera att ni är med här på bloggen så jag ser det enklare.

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards