andilove

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Andrea - 7 mars 2011 20:16

Färger

OBS:Detta blir en kortdel

Ps. Sne text inom sånna hära " " betyder tankar. Rak text som börjar såhära - = prat

Berättarröst:Svart

Amie:Blå

Gäster:Grå



Det här är Amie,hon är 21 och gillar att skriva böcker

   Nu visar jag hennes lilla lägenhet när hon flyttade i och nu

Före:   Sen(från 2 olika håll):     

nu börjar vi

"hmm,nu vill jag skriva i min bok "101 män på bröllop,då gör jag det"

   Efter en timme tröttnar hon och går ut till museét.

   Väl framme vid museét ser hon några grannar.Hon börjar prata.

   -välkommen till stan.

   -tack,va heter du?

   -Birgitta Oners.Nu måste jag gå och kolla på lite skulpter.

   -Okidoki vi hörs nån gång! 

    "Kan hon ju glömma,som om en erfaren tant som jag skulle hänga med en und oerfaren flicka.Knappast"

   -mm

  -Hörs

  -Mm

Birgitta går och kollar på några skulpturer   Amie kollar på ett tecken som symboliserar stan och fred.I alla fall enligt tidningen BD

   Sen kommer hon på att hon måste ha jobb eftersom en bra författare är svårt att bli och små författare känar mycket lite.Så hon åker till skolan för att bli lärare.

     Hon går från tunnelbanan till skolan   -Hej jag skulle vilja ha jobb.Har ni nått ledigt?

   -Jaa du kan bli rastvakt, sa rektorn

   "Hmm,vill ja verkligen slösa bort mitt liv med att jobba i en skola.Nää"

    -Jag har ändrat mig,jag vill inte ha jobbet

Så gick hon därifrån.Hon tänkte  på duvorna vid stadshuset

   Ja,jag ska bli fria världens ledare tänkte hon!

Hon åkte dit,kom ut med jobb som städare.

"Men men,det är alltid en bra början tänkte hon och kom ut belåten med en liten check på 200 kr. Nu ska jag köpa god mat "

Sen åkte hon hem.

   Kram andrea det var allt för den här gången.Nästa del kommer senast nästa måndag hoppas jag

Av Andrea - 7 mars 2011 19:43

Tipsa gärna era vänner om att rösta,vara med :D

Ps.Här kommer en regel jag glömde förut.Ds

 Ni kan inte rösta på er själva


Kanske skrev de men glömde isf.

Jaja nu ska jag spela lite sims och nån gång i den här veckan kanske jag ska berätta lite om henne och göra en historia.


¨-¨ ^-^ Förresten såg ni på solsidan igår.De var fett kul när ove åt  den där bajsmackan  =D Om ni håller me kommentera!

Av Andrea - 7 mars 2011 16:37

Hallo ... Jag är hungrig ! Apa =D 

Har precis gjort klar Almaz design nr.2 

Hoppas att du vill ha en bild på dig med annars måste du säga vad du vill ha för nått på!!!


Jaja bloggen.

Om någon inte vet hur man gör design så kan jag svara på den frågan genom att göra en design till den.Jag kan på både blogg.se och bloggplatsen.se


Har inget att blogga om såå heej dåå!




Skapa flashcards