andilove

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Andrea - 10 mars 2011 21:05

Hej,jag är med i en tävling på den här hemsidan http://dance-p.bloggplatsen.se/

Det är en veckans blogg tävling.

Gå gärna in och var med ni  också .

Kolla gärna in bloggen också,den är bra och jag följer den via Bloglovin.

Jaja ska typ se på film nu så kraam!

Av Andrea - 10 mars 2011 15:22

fryser = ( Vill inte bli sjuk för imorgon ska jag och Emelie till mitt landställe.

Om hon inte är sjuk imorgon,villsäga :D

Iaf idag så var ja  me Wilma i 4a på rasten och hon var faktiskt snällare än jag trodde.

Mauro säger att vi e lika men med de menar han inte utseende mässigt utan beteendemässigt =D

Men när vi prata med Mauro om  en sak(han sa att Marcus en jobbig kill,pratade med väggar ) så kom alla killarna å baa 

-oo,e ni vänner :o och sånt och jag och Wilma ba

-Asså snälla,jag har känt honom sen dagis lxm och fårn man inte prata me killar elr??(sa jag)och wilma ba:gåååååå typ :D


Hehe


Men iaf nu ska jag göra mellis för om 1 1/2 timme ska jag och pappa typ köpa nåt.Ska ta med min månadspeng för att köpa nån tidning elr så


Men men heejdå.


Emelie om du ser det här,ta din mammas mobil och ring moi

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards