andilove

Alla inlägg under mars 2011

Av Andrea - 4 mars 2011 20:56

Hej bloggen. Idag var sista dagen i Åre men Åreskutan var stängd för vädret sög och det var blåsigt(jag lovar snön som kom med motvind kändes som sprutor och det kändes som om det var 1000 sprutor!!!! ). Men iallafall vi skulle träffa min kusin och hennes familj men de kom inte och vi va mest i Björnen. Och när ja åkte  vid några hopp så ramla jag vid slutet och försökte komma upp men det fick inte och min skida pkte in i bajs !! Äckligt jag vet.. Men imorgon åker jag hem igen super synd asså!! Nu kollar jag på Let´s dance och innan det för typ 45 min sen så åkte vi kvällskidor(vänta vi kom hem efter att väntat på våra släktingar eftersom vi lämnat våra skidor men nu är de hemma hos oss och hej då)

Ciaaaooo


 

Av Andrea - 3 mars 2011 21:26

meen det beror på att lilla jag inte har haft tid och det har jag igentligen inte idag heller men jag bloggar lite eftersom jag inte gjort de.

Eehm,idag så vare jättejätteblåsigt här i Björnen(och typ hela Åre)man fick liksom ont när vinden kom med snön.fast jag och pappa åkte skidor tills klockan 14.15 ungefär och sen så åkte vi till Holiday Club föratt bada :D Vi va där i Tisdags också.Men iallafall så var det fullt där men vi hade tur! Min kusin och hennes man och barn var också där de kom hit idag och de bor där och hade fått extra saker som man kommer in med. Men jajaja jag bloggar när jag kommer hem på Lördag och kanske imorgon men chansa inte pådet.Förresten jag är jättesugen på att spelasims så jag kommer nog köpa Medeltiden-simset och göra en familj jagbloggar med på...hmm vet inte nu men jaja ciaao.Ska äta potatis(min mat idag =D )

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards