andilove

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Andrea - 10 april 2011 20:24

Rubriken!
Men nu ska jag bada. äntligen!

Kram Andrea 

Av Andrea - 10 april 2011 20:12

Lindex Shop Online - ToppBara 30KR! So Andrea style ;)


Visste ni att mitt namn gillar rea. And-REA ;)

Haha




Update-Den var på shop online rea och dessutom slut i lager. Men den kanske finns i butik <3 Hoppas! Aja,ser väl imorgon :D Nejj , nu får jag tvinga pappa att rena jaccuzin så jag kan hoppa i !
 

Av Andrea - 10 april 2011 20:00

Skar mig när jag skulle skära..gurka?? till salladen =(
Gjorde en vanlig sallad och en persisk k-nånting sallad :D Båda med lite sallt -.-

Men jag tänker på  hälsan typ.. ;)

Men haha,kolla jag fick fåglarna i mitt rum om jag fick dem till mig ! ASså att de e mina,och sen kom abtin å ba : Asså de e bara mina !

Men då sa mamma: Men hon har dem  i sitt rum på ett  vilkor att de är deras och senare kom abtin in och ba:Om de är dina så får du sköta allt och så kmr han med en sak vi har runt dem och jag ba:suck!

Men aja,ska bada jaccuzi nu tror jag <3

I LOVE JACCUZI <3

Jaccuzi in my <3  :D

Ska bara kolla LITE på Lindex först;)
Kram er Andilove ;)
Kram Sötnowsen kanske en fjortis hade skrivit ;)
Eller en vanlig person hahah.

Men jag tycker det är lite fjortisigt


/Hon med namnet andrea som äger bloggen :D 

Av Andrea - 10 april 2011 19:14

  Och nu kan jag ju passa på  att visa skorna jag fick av min faster som har varit i Iran :D  Ska äta mat nu så kramis'


//Andrea ofc :D

Av Andrea - 10 april 2011 18:59

Min mamma hade köpt kläder till mig från hm <3 De e ju reatimes nu typ ;)
Ska till Lindex imorgon :D Tydligen rea där också :D
Ska be om lite pengar bara :D

Juste,måste köpa födelsedagspresent till Almaz som fyller år på söndag nästa vecka! Almaz,om du ser det här vad vill du ha??? Juste,jag ska köpa en överaskning som du ville :D 

Haha,men ska kolla på Lindex och se om de har nåra najsiga vårkläder :D

Men först en bild på det mamma köpte:byxan:den är MKT snyggare när man har den på sig!


Tröjorna fanns inte på sajten men tar bilder på dem på fejjan nu:Tröja 1

   Tröja 2 kmr sen,har slut på datatid

Av Andrea - 10 april 2011 15:58

Hej! E hemma i Sthlm nu <3 Sthlm i mitt hjärta xD Nej men asså vädret sög idag -.- 

Igår va de iaf soligt ;) Någa här kmr en störig smiley ;.; Typ,ögonmun finnar xD

Kom på den hör en minut sen hahah :ID Den hära då  :ID Ögon,mustach mun hihihihih

Ska nt störa er mer ;) Kanske skriva nåt seriöst??

Juste! Tävlingen med frågorna ska bort :D Och du Julia kan görna skicka in din bild :D Om du har tagit någon ofc :D Linn säg till henne haha :D Skoja bara,eller du kan ju såklart men du behöver inte :D

Men iaf,jag har gjort en design till Vegaoch satt in 2 designer åt vega -,- 

Hennes bloggar : http://vegapanzar.blogg.se/ http://panzarsinsperasion.blogg.se/

Vilken var finast tycker DU (NI) hihi

Men aja,ska ringa någon nu och se om vi kan träffas elr nåt :D

Kram Andrea(VAR MED I MINA TÄVLINGAR C: =P


Skapa flashcards