andilove

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Andrea - 13 april 2011 19:40

9 besökare idag- 8 igår = Suck! bättre kan ni väl ändå!
Eller....

Sitter här och mumsar på bulle 2 ;)
Hahhah ;) Men Teda logga precis ut!¨Hej då!

Ska läsa lite..Och DÄR tog bullen slut! 

Av Andrea - 13 april 2011 19:33

Bulle!   M.U.M.S  bullar! =mumsiga underbarnens mycket smarriga bullar :D

Hahah ;) men om ni undrar vad jag gör annars så chattar jag med Tedi <3(teda :P) MissTedi2000 _D Skoja bara ,ehh,hejdå!

Av Andrea - 13 april 2011 17:31

Rubriken  lyder :D  Men, nu har jag och mamma gjort bulldegen och snart ska jag äta spagetti och köttfärssås  :) Och läsa i min bok "Hemligheten" (bra bok det :P )

Men,,, jag har inget att blogga om just nu så ni kan väl kommentera om hur ni tycker designen blev.

Ska nog ha den ett litet tag :) Jag byter ju design ganska ofta hehe :) Men aja . Man är väl som man är :D
Nåja ska sluta blogga nu så kram :D


//Andrea 

Av Andrea - 13 april 2011 16:54

Hej igen. Är hemma nu :P  Jag och mamma ska baka kanelbullar :D  Mums ;) 
Ska göra design nu tror jag :P Men bara så du vet så köpte jag ett par gula(lite förstora)sommarshorts igår :D Och idag köpte mamma hello kitty sockor :D
 Men aja :D
Måste sluta

KramAndrea! 

Av Andrea - 13 april 2011 16:14

 Gör lite struntdesigenr på pixlr.com

Heheh :) Visade bara Hedvig hur man gör :P
Går nog hem snart :) Men ska göra lite saker först :D
Nåja(mitt nya ord :P) ,har jättedålig statisktik =(

Säg till era kompisar att besöka min blogg eller nåt :D
Menmen,bloggar som samgt sen :D
Kramiiiiiiis ;)

Av Andrea - 13 april 2011 15:39

Asså min datatid var slut och jag skulle ge datan till Alice(men hon skulle igentligen tagit Tedas data för den bokade hon) men aja. Bokade en ny :P

Aja,ska ta några bilder från facebook och visa snart^^^Men bloggar som sagt om igår när jag är hemma ! Linn,Almaz.Varför hade ni tråkigt och gick hem till Linn??

Och varför Almaz,ja VARFÖR sa du att jag är jättedum!!?? Och kallade Celine barnslig? För det första så är hon ett år mindre och hon fick ju ett anfall! Det kan man inte säga att  nå är barnslig för ! Dessutom inte nån man inte gillar. För då gör du det för att du inte gillar henne. Och det är inte så snällt . Bara så du vet .

Aja,är som sagt på klubben med Hedvig,Alice och Alexandra :) Förut var Emelie och Teda och Sofie också här men S & T gick på nåt kalas(elr de skulle på kalas) och Emelie kanske är kvar :P
Aja,snart kommer bilder men först dagens låt:

Av Andrea - 13 april 2011 15:23

Hej,e på fritidsklubben men kan inte blogga nu.Bloggar när jag kommer hem(alice ska ha datan)

kram andrea

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards