andilove

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Andrea - 14 april 2011 16:49

Hihihihihihihihihi apa! Jag har lite problem idag! . Skämt! :D

Men skypar med Celine(som inte är barnslig,sådeså) men iaf! Vi fick typ tacosoppa till lunch! Inte så gott :D Men imorgon,efter skolan,börjar påsklovet!!! Jippie :D
Påsklov..en härlig grej. Håll med om du gillar påskisgrej! Dikt:



Satt på min säng och väntade på dig.

Och nej,jag var inte din tjej.

Visst har jag velat,men  du inte sagt ja.

Du hade för mycket att gör idag.

Imorgon var den stora dagen.

Du sa alltid att du dagen innan fick ont i magen.

Jag blev för trött för att vänta och börja tänka.

Du,Påskharen,var alltid i tid och såg till att det var rent.

Själv vaknade jag alltid ganska sent.

Men när doften av godis och choklad kom,jag tänkte alltid,mums vad fint det är,tänk om killen därborta i mig blir kär.

Fast killen var ju du,inte utklädd inte nu.

Jag var den ända som sett påskharens riktiga jag.

Och det,det var jag stolt över idag.



Hehe,lite konstig dikt kanske men kommentera om ni tycker den var bra(inte stor chans men)eller dålig(förmodligen).

Aja.ska kolla om maten är klar(lax med potatis) och i så fall ska jag äta . Annars gör jag en påskbild . Nåja , it´s time to go for me .

See you later alligator  ;)
Påsklov nu!!!
Jaja kram! :)

//Andrea den bäste :)
Juste ska försöka lova en  liten inblick i min sim "Drottning Andrea den store´s " liv . Medeltiden såklart :P Men..mamma kom precis in och fråga om hon skulle ge mig maten så hej då på riktigt :D
Ps .  Ska försöka ge er mer dikter och sånt :) Och ska leta efter min mobil-data sladd som man överför bilder från mobilen till datorn!
Kram för sista gången! 

Skapa flashcards