andilove

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Andrea - 15 april 2011 20:33

  Den kommer stå framför alla Meany-avsnitt :)
Under påsken kanske det kommer en varje dag :) Ska försöka det i alla fall :)
Men nu ska jag läsa KP och titta på Talang då bye bye!
//Andrea McBloggish ;)
Haha "m´McBloggish" 

Kram!
Ps.Svarta texten är det tjejen,Jeanette som säger,till hennes man ...  Amir :)
Ps.Jag Jeanette är  nig gravid,har inte spelat tillräckligt länge för att veta det men tror ;)
Men,Jeanette jobbar hemma som författare och Amir som bäckendisknånting på sjukhuset :)
Båda är riktiga inredare men är besvikna att ekonomin är så dålig att de inte kan göra så fint  :)
Som tur fick Amir nyss en befodran :D 

Av Andrea - 15 april 2011 20:00

Va e de här för nåt igentligen! Inget bra iallafall! Jag gillar inte de!!


Men iallafall,besök :D Men till middag  åt jag tacos ! Så gott :)
Ska nog ta och göra ****** och sen äta chips och se på talang C:
Men,för tullfället igen,hejdå!!!
PS.Ska försöka visa en bild på mina fåglar!

//Miss Andrea Monkey

Hehhe "monkey" 

Av Andrea - 15 april 2011 19:53

Tyvärr ;) Tyvärr kommer inga bilder eftersom jag inte hittar min sladd(ska verkligen leta på påsklovet). Sims kommer förhoppningsvis imorgon men kanske en liten "inblick" i deras liv. Men ska spela lite till nu så kanske det kommer idag(bara kanske :D) Men en blogg kan jag tipsa om i alla fall :)
En bra fotoblogg som jag brukar läsa ibland : http://lovisasbilder.blogg.se/ 

Värd att kolla på även om du inte gillar fotografering . Du kanske gillar fina bilder =) Men än så länge,kram!
//Andrea <3

(ska göra en namnskylt) 

OMG

Av Andrea - 15 april 2011 16:15

BARA 3 BESÖKARE IGÅR!!!!!!!
FETT LITE!
SKA GÖRA EN LITEN SIMSBERÄTTESE EFTERSOM NI I MIN OMRÖSTNING VILLE HA SIMS! SKA ÄVEN LADDA NER BILDER OCH TIPSA OM BLOGGAR,SOM NI OCKSÅ VILLE! AJA,SKA HITTA SLADD NU SÅ KRAM!
HOPPAS ATT JAG HINNER MED ALLA 3 IDAG!
PUSS OCH KRAM ANDI

Ha ett bra påsklov!!!!


//Andipandilillanandi(hehe) 

Av Andrea - 15 april 2011 16:02

Tjoo! Nu äre påsklov!!!!!! Men såklart,lilla Andrea var ju så smart och trodde hon tappa bort sin lilla väska eftersom den var borta men såklart så fanns den vi sängen när hon kom hem! Visst är lilla Andrea smart ! Men en konstig grej är att Nelly sa att hon SÅG den idag innan lunchen. Och jag var helt 100 på att jag tog med den! Men jag tror knappast att den har ben eller vingar :P 
SÅ jag och Wilma letade runt i skolan efter den och höll på en timme och tråkade oss på att leta! Men såklart,när jag kommer hem,ganska ledsen för jag trodde att min berättelse som snart är klar var borta,så står den vid min säng och flinar på väskvis! Snacka om att jag blev sur! Men aja,ska göra lite påskbilder så tjenixen!

Ps.Bli inte förvånad om jag inte gjort en påskbild :D! 

//Miss Andi
 

Skapa flashcards