andilove

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Andrea - 18 april 2011 20:19

Har ont i näsan!!!!! Har snytit mig för mycket : Den är helt röd och det rinner snor hela tiden =(
Ska fixa med sims imorgon men nu gör jag något annat .

Aja,måste snyta mig. Hejdå


//andrea 

Av Andrea - 18 april 2011 15:10

Har precis startat mitt sims och så letar jag efter familjen Meany . Okej,inte farlitg. Sen så ser jag att den inte FIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNS!!!!!!!!!!

Och jag som va helt j*vla 100 på att jag hade sparat !
Är det inte TYPISKT mig att råka ut för sånt!
Aja.ska leta igen


Ps.En ska jag tipsar om är kladdkakeglass! <3


Boktips: Törst och fruset blod - 2 böcker i serien Vamire Academy av Michelle Read

Kram!
//Abdula! 

Av Andrea - 18 april 2011 13:58

Såg du inte rubriken ??

 

Av Andrea - 18 april 2011 12:52

  sommaravslutning <3

   haha tuffing <3 Skoja bara ;) Tänk vad man kan hitta i pappas dator xD
   I alla fall,ska äta mat nu men sen KANSKE det kommer familjen Meany,ska spela lite till bara :)
Ha det bra så länge


Kram Andilove ;) 

Av Andrea - 18 april 2011 12:05

Tjenare bloggen! Har varit hos "The doctor"Hade bara en vanlig tråkig liten förkykning/feber ;) Sen gick vi(me and my mum ;) ) till apoteket och köpte drickalvedon till mig(asså har svårt att äta vanliga ! Jag vill inte svälja dem! Min mun då )och nånting mer ;) Aja,ska ta lite bilder(är inne på pappas mac) och kanske visa sen ;)

Kram! 

Skapa flashcards