andilove

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Andrea - 21 april 2011 18:40

Jag har sims,har bilder med ojämna mellanrum x) Har tävlingar(ni ser schemat en ny kommer istället för foto)jag hade ett recept och det kommer mera, och jag har tipsat om bloggar. Både om sims och foto. Men kanske fler.. länkar några i nästa inlägg. Men en konstig grej är att jag gillar bloggar osm denhära och vanliga människor mer än oki´s och grejor och mina kompisar(men det beror på vad ni bloggar om och uppdateringen ,men det gäller inte alla! Vissa av mina kompisars är 100% perfect :D) Men snälla snälla kommentera! Jag vet att mer än en läsar ethära och att jag har läsare,för igår hade jag 27 och idag(just nu)17! Och det kommer nog FLER! som läser det här ;) Och då är min stora fråga:


Vad vill ni läsa om,vad vill DU?


Ni kan fortfarande rösta på omröstningen såklart,för där ser jag hur många och så! Men kommentarer betyder mer för mig. Jag bloggar inte för att få kommentarer , men det är enklare . Då kan du säga exakt vad du tycker inte bara : Recept. Men.....ähum-.- följ n´mig via bloglovin :D Tryck på bilden med mig på där det står följ mig via bloglovin


Det var det enda jag kom på att säga...

Slut på ELFTE inlägget idag

skriver senare!



Föresten , det fanns en godisaffär i Hummelsta förut(jag åkte dit när jag va på väg till landet) men den stängdes när E18 öppnades =( Det såg jag idag,har inte kollat eftersom att jag hade godisförbud :D








Det var allt för mig! Vi hörs din lilla chey!


///Andrea!

Av Andrea - 21 april 2011 16:52

Som ni kanske ser har jag en ny menyavdelning(och då menar jag inte min egen bloglovinicon =I) utan schema över bloggning vecka 17. Hoppas jag kommer kunna följa det :D Och hoppas ni föjer mig via Bloglovin! Då blir jag gladeliglad!

Idag skajg ju till landet.  Vi åker klockan 21.00 .

Det kan inte bli likadan uppdaterin(alltså inte7..8 inlägg per dag,kanske bara 2)

Men ska iaf ta med mobilen(min kameras batteri är borta)och ta bilder . Ska leta efter överföringsladden på landet också!=

Kram :D
//ANDREA 

Av Andrea - 21 april 2011 16:16

http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se 

Nu kommer bilderna!

Först några utifrån:     Först från sidan     Sedan uppifrån

   Därefter alranen med bilen och    poolen. Det var utsidan! Nu går vi in.

               På insidan finner kameran först den lilla bekväma tvättstugan där man kan träna till teven eller bara slappna av medans man tvättar eller väntar på att tvätten ska torka. Och inte så  tar det lång tid förresten.

     De vuxnas sovrum kanske verkar lite tomt och barnsligt men det är för att barnen ska kunna trivas och springa runt-så inga klagomål här heller!

   Köket är rätt så modern,med moderna vitvaror,en romantisk växt,en bubbelbar-helt klart,familjen älskar det !   Här har vi det stora vardagsrummet! Inte så mycket saker menän en flygel,tv,trappa och soffa men än en gång har vi barnen som förstahandsval. Dessutom har de vuxna en egen liten romantisk soffhörna i sitt rum så det blir inga problem :)

   Nämen här har vi ju arbetsrummet! Här har man många möjligheter att utveckla sina kunskaper eller bara chilla vid datan - eller det heter ARBETSrum så man kan ju arbeta på datan också! :D

   Sist men inte  minst på första våningen - det stora badrummet! Här skulle man kunna ha fest(bokstavligen)varje morgon kan barnen kmma hit och leka kull. Och det är de de gör!


   Såg ni trappan förut? Den leder hit. Familjens tak och andra våningen. Taket är igentligen bara tak men på sommaren brukar de sola och luras med att hoppa ner i poolen här uppifrån :D

   Även barnen har en egen tv-hörna,med tvspel :)! Det är favoriten ...typ :)

   Här är en av de 3 sovplatserna. Mestför barn som gillar grönt och svart men även en liten rosafantast jan ju sova där!

   Den andra sovplatsen,ja här får man dela med sig av leksakerna till de tredje barnet,om det nu skulle finnas en i ert sims,men här var det 3 sovplatser!
   Jag sa ju 3 så här är den sista! Fin va! Man kan dock inte gå upp =( Och där gömmer sig en liten leksak xD




Det var huset. Hoppas ni röstar på mig! http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se/ 

Men...annars går huset snart att ladda ner via exchange :D Jag heter Sims3tjejen tror jag :D Skoja bara!


Kram Andreapandrea!

//ms me  









Av Andrea - 21 april 2011 13:30


Datorn: Hej!

Du: Hej!

Datorn: Hej på dig själv!

Du: Hur mår du

Datorn: Jag undrar också hur jag mår.

Du: spännande

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Du: okej

Datorn: Just det.

Du: mm

Datorn: Vad härligt att du mm det.

Datorn: Vet du vad det är för skillnad mellan ett tangentbord och ett kylskåp?

Du: det var en gång en kossa som åt gräs,sen kom datorn och sa:din tur kossan! Då gick kossan in och blev mjölk. Dagen efter drack andrea mjölk och chattade med datorn och då spillde hon mjölk och datan dog!

Datorn:

Du: bra

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

Du: nej för du vsara inte

Datorn: Nej.

Du: är dy elak

Datorn: Ja.

Du: Heter du Mohammad Mhos

Datorn: Nej.

Du: Vad heter du

Datorn: Jag heter Datorn.

Du: Efternamn

Datorn: :)

Du: :)

Datorn: Kan du sjunga en sång?

Du: Aa

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Du: Nice

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du: Prutta

Datorn: Jaha.

Du: Gör du det

Datorn: Ja!

Du: Kul

Datorn: Jag har en orm hemma.

Du: Vad heter den

Datorn: Inget speciellt.

Du: Fult namn

Datorn: :(

Du: ):

Datorn: =)

Du: :P

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Du: OM Kalle Anka

Datorn: Ja, det ska vi.

Du: Alexander Lucas eller Kalle Anka? Vem vinner Kajsa Anka

Datorn: Någon som jag inte känner

Du: så du hatar kalle anka

Datorn: Jaså?

Du: Jag frågar dig

Datorn: Jaha, det frågar jag också.

Du: vaf'n

Datorn: Jag gillar när det är storm ute.

Du: Jaha men nu är det soligt

Datorn: Ja.

Du: har du solat

Datorn: Självklart.

Du: inte jag

Datorn: Nej, det är sant.

Du: hur vet di ontenjkgf

Datorn: Di vet ungefär så här.

Du: ijfdj

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: har du löss

Datorn: Kanske det.

Du: då säger jag hejdå så min data inte bli smittad

Datorn: Jag vet det.

Du: Hej då!

Datorn: Lämna mig inte!

Du: JO

Datorn: Jag vet det.

Du: Hejdå!

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

Du: Om du döper om dig till Kalle

Datorn: Tycker du att jag är bra?

Du: Om du heter Kalle

Datorn: :D

Du: Heter du kalle

Datorn: Ja, det är klart att jag heter.

Du: Ja! :)

Datorn: Ja, det är klart!

Du: Du äger :)

Datorn: Äger jag?

Du: Intemig :d

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Du: Grillad Data med kokt hårddisk

Datorn: Jaha.

Du: Hahah gillar du bloggar

Datorn: Det var inte roligt.

Du: Gillar du bloggar

Datorn: Jag tror det.

Du: vill du se en

Datorn: Självklart.

Du: okej

Datorn: Ja.

Du: Här är världens bästa blogg : http://andilove.bloggplatsen.se/

Datorn: Hur mår du idag?

Du: Kollar du min blogg

Datorn: Det tror inte jag.


Prata med datan du också :) http://www.biadesign.se/pratameddatorn/  



Nu ska jag spela sims!
Är med i Malins tävling också så nu ska jag göra ett landställe, ett modernt hus och en påskspecial på legacy! Legacy gör jag på söndag istället! Ingen idag :(
//ABC-Tjejen Andrea 









Av Andrea - 21 april 2011 11:46

20 mindre besökare än igår just nu :)
Men det förvånar mig inte, 26 besökare igår kanske var klockan 25.59
Och förrestsen är jag glad som ens har några besökare,och de flesta kommer tillbaka :) Eller de bra gör det ;) Haha :)

Många smileysar :) I like it :) Störig jag är .

Men ska spela sims nu tror jag.. Men inte Legacy för jag är med i en tävling på Tezz blogg(hon finns på simslänkarna) där man ska göra en sommarstuga och 2 vuxna och 2 barn =)
Så hejdå och borsta tänderna noga så ni inte får tandsten so jag :) Haha skoja bara :D

//Andrea 


Skapa flashcards