andilove

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Andrea - 22 april 2011 22:42

Vaf*n internet är så trögt och nu försvann det så jag kan inte ladda upp bilderna =( Ska bara prova igen!Det kan ta en stund,det har gått 5 min sen jag börja blogga...Så det börjar komma upp ;)...               Internet är ju trögt så jag vet inte om bilderna kom för jag ser dem inte men hejdå! Juste sista bilden är till Paulines tävling! http://dance-p.bloggplatsen.se (den är den enda jag kan se men det var den jag skulle tävla med så ! :D

Av Andrea - 22 april 2011 19:10

Shooo ;)en!

Har laddat upp bilderna NU men det tar en evighet att ta de till bloggplatsen!
Ska se om jag kommer på någon bättre lösning annars får ni bara en -.-

Och resten i Stockholm såklart!

Nu kommer bilden :  

Aja hejdå!
Ska snart äta mat ;)

Ha en bra påsk i alla fall :D
Kram o påskhälsningar Andi! 


Av Andrea - 22 april 2011 14:00

Jag kollade på tv (herr&fru) och åt chips .. Kul ;) Sen runt kvart i nio så åkte vi till Solna och hämtade Abtin som kollat på Aik - Göteborg IFK tror jag det va :D
AIK vann! ;) Yey(är aik:are som ni kanske märker x)) Vi fin vänta  och vänta LÄÄNGE för att han skulle bli utsläppt. Han blev typ slagen av en polis på en häst!
-.- ;) Men i bilen försökte jag blogga faktiskt men det gick inte med pappas Ipone!

Men idag vaknade jag runt något klockslag som jag inte vet när det var ;)
Sedan försökte jag blogga igen men internet var såååå segt :S Då åt jag frukost( tomatomelett med rostat bröd och te&apelsinjuice) och sen klädde jag på mig och tog dagensoutfit bilder som kommer. Efter det gick jag ut och fotade och gungade på vår gunga ;) Tog även en video som blev dålig så den kommer inte xD


Sen så tog jag mer bilder och gick på en promenad. Skulle gå till stranden men en lös hund skällde på mig så jag gick tillbaka. Tog några bilder då också.

Hann inte ta någon bild på lammen sen för de var borta när jag kom med kameran(asså borta från sin hage)!
Men tar bild på de sen någon gång ;)

Sen så var jag i trädgården och tillslut kom jag in och började blogga :D


Aja ska ladda upp bilder nu så hejsvejs!


//And&rea :D 

Skapa flashcards