andilove

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Andrea - 23 april 2011 17:21

Bilderna får väl komma imorgon när jag kommer fram till Stockholm!Hoppas att det inte är sent på kvällen för jag måste ju göra min påskspecieal på Legancy också! Om jag inte hinner det imorgon kommer det på Måndag! Men...godis....(?) .. Fattar inte varför jag skrev så x) B) B-)Men bra statisktik,20 besökare igår :D Fortsätt i den här takten så är jag snart en större bloggare än jag är nu! Men bara så ni vet kommer jag inte blogga 7-8 inlägg per dag när lovet tar slut(som jag gjorde i vardagen)men ungefär...3-5 inlägg per dag ska jag försöka hinna med :)Ojdå , glömde bloggen! Gick och glaserade mammas morotskaka i några minuter xDMen aja! Internet är seegt som en seg råtta(godiset jag typ hatar mest i världen!) så jag får väl *snyft snyft* ta *snyft* farväl! Haha "snyft snyft*" ! Vänta innan jag går kommer en fråga ni JÄTTEJÄTTEGÄRNA ska svara på!!Vad är er(alltså din och sedan de andras) favoritgodis? Svara helst inte: "sura saker" utan svara gärna så här : "jag gillar mest nappar och marshmellows " sen kanske ni inte vet vad det heter då kan ni svara såhär:"jag gillar den långa godisen som är en rulle som typ är röd och en meter lång""//Andrea!

Av Andrea - 23 april 2011 17:08

Ja nu går det att komma fram till sidan där man skriver blogginlägg! Dock verkar det inte gå att sätta in bilder..Har laddat upp ytterligare några men har även tagit nya..Vara nämligen i Fagersta och köpte godis! Till mitt påskägg :DKan nämligen äta godis hela påsken <3!Har redan tröttnat på godis... Det var godare i mina minnen haha!Men i alla fall köpte en Julia-tidning också :D Fick med en mascara från tidningen men ska nog inte använda eller vet inte..Fast jag brukar ju inte sminka mig så jag använder den förmodligen inte! Kanske om jag går på fest men annats...(Njaa?)Men i alla fall! Önska att det var snabbt internet här och att jag hade min egna data här. Ska nämligen göra en design till Natashas nya blogg och då behöver jag photoshop ! som ni kanske minns sa jag att photoshop elements 4.0 är jättedålig men jag har ändrat mig! Det funkar gott för att göra designer tycker jag :DNu ska jag göra ett nytt inlägg för att se om sidan laddas klart så fler bilder kan komma :D

Skapa flashcards