andilove

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Andrea - 26 april 2011 20:44

    

 Hoppas det inte retar er att det står på engelska! Berättar rösten är svart.

Om de pratar står det så här: - Okej!

Om de tänker såhär "Fy vad trist"

Så nu börjar vi!


     Huset de bor i!

     -Mamma!!!! Asså jag vet att vi inte har så mycket pengar men asså det här är väl ändå droppen!


Tim avbryter.

- Äh vad snackar du om syrran! Huset är toppen ju! Och kolla vad cool omgivningen är!

-Det finns en tv som är din,bara din.

-Får pappa inte röra den!

- Nej gumman! Bara soffan!
-Låter bra för mig! 

-Äh jag går och fiskar! Här finns ju bara tråkmånsen Bella!

-Gå du nörd !  Han fiskar och fiskar!     Över till huset!   "Jaså det är mitt sovrum! Äh jag kollar om det finns nåt intressant!"  "Här kan man ju sova bättre! Vänta här ligger nåt prassligt!"   "Så det här är huset! Jaag ska hitta min tv!"   Under tiden åker Michaela till resturangen och skaffar jobb. Bella,Bella,Bella!!!!!!!!!!!

-Ja!  

-Jag har vunnit på en trisslott! 100 000 spänn!!!!! 

-Pappa det är ju fantastiskt! Kan vi flytta "snällasnällasnälla"

-Om vi kan!

-Pappa jag älskar dig!

-Jag vet!

-Hahah! 

"Jag blir rik,jag blir rik! Eller??!"

   -Kom så drar vi gumman

-Okidoki!   Dem åker till det nya huset i en taxi. Dock klagar Bella lite,hon vill åka limo!   "Så det här är det nya huset, jag är nyfiken!"

-Visst är det läckert!Det heter : Lantis mitt i stan!

-Jag älskar det pappa! Så typiskt lantiskt,och mig!



                Slut!



Hoppas ni gillade det! kram!






































Av Andrea - 26 april 2011 20:27

                       Först får ni se utsidan. Lite hur jag byggde det men bara steg-för-steg bilder typ. Och trädgården!

   Sedan insidan innan möblerna kom   Sen ena barnet,i mitt fall pojkens rum.   Sen tonåringens,fast det kan lika gärna vara ett barns! Men i mitt fall tonåringen!

   Här är badrummet         Här är köket. Och ett matbord med stolar på ena sidan och en soffa,som ska föreställa kökssoffa :D

     Här är 2 bilder på vardagsrummet :)

   Sist men inte minst föräldrarnas sovrum :)



Det här huset försökte jag göra lite som mitt eget landställe.

Lite skillnader men rummen ligger i samma ordning och det är ett valv mellan barnens rum. Det hade jag och Abtin fast nu har vi ett draperi och en byrå imellan :D


Nu ska jag ladda upp bilder till Strawer så hejdå!
//Andi


Av Andrea - 26 april 2011 20:21

Ska bara ladda upp bilderna. Tyvärr så kommer Legacy ännu en dag försent för att jag inte har haft tid att spela. Dock hann jag bygga klart mitt lantställe och spela Strawer(The suprise) så den kommer snart ;)
Kram till alla er som inte skrev det taskiga i chatboxen :-) 

Av Andrea - 26 april 2011 17:21

Som ni kanske vet har jag en liten chattbox i min meny om man vill säga något lite snällt eller prata fast någon har missbrukat den lite! Ni behöver inte kolla själva(fast ni kan göra det om ni vill!) men jag har en bild här på vad den skrev.

Kolla! Är det inte ganska omoget?! OM det är någon av er så är det VÄLDIG OSCHYSST! Superduperelakt! Asså om du läser det här så ska du helst skriva att det var du . Det värsta är att jag inte ser ditt ip-nummer.

Då kunde jag blockerat den från min blogg. Aja,jag hoppas att det inte händer igen eller att jag får en sån här kommentar: " Asså du måste ju kunna tåla kritik nörd! Alla bloggare får väl nåt sånthär daa!" För det är ändå oschysst och oj vilken stor bloggare jag är ! Mm ! Verkligen (ironisk!). Men du är oschysst vem du än är! Även om du är en jag känner! Vilket jag inte tror det är, fast jag tror jag kan veta vem det är. Men det är bara en gissning!  Och har en fråga,varför heter den Fokisl??! 

Men i alla fall fattar jag inte att någon kan var så oschysst!
 

Av Andrea - 26 april 2011 16:57

Bara så ni   vet så heter min simsserie "The suprise" inte överraskningen

Anledningen är bara att det typsnitt jag använder till min bild inte har å,ä och ö men The suprise låter bättre tycker jag :D

Av Andrea - 26 april 2011 14:24


Klänning-Thailand

Shorts-Lindex


Förresten,både Legacy,Överraskningen och ett par bilder av mitt "sims"lantställe(till Tezz tävling)  , Men hejdå,jag är ledsen för solen försvann precis! 

Av Andrea - 26 april 2011 13:59

Har precis gjort klart Natashas design ! Ni ska få se den faktiskt. Bara Teda har sett den ännu(och jag såklart!) . Natasha kommer se den sen men hon är väl i skolan !   Vad tycker ni ??Jag blev faktiskt nöjd med den :)
Asså hennes blogg kommer handla om Japan !

Och hon ville att headern skulle likna Fokis lite men jag tog vara lite hjärtan och körsbärsträd som hennes ! Hittade inte hennes textstil men hittade en annan jag laddade ner till photoshop! Och lärde mig hur man laddar ner "brushes" till photoshop också :D
Men förutom denna så har jag bara chattat med Teda men nu ska jag nu äta lunch,tror jag!
Kanske ska jag göra min egen design(men den kommer inte hit på ett tag!).

Fast nu ska jag i alla fall sluta blogga :!

Snart kommer dagens outfit(eller inte!)

   

Av Andrea - 26 april 2011 12:15

Vaknade för 3 min sen. Halva dagen har ju gått! Och nu kollar jag halvt på tv och halvt så bloggar jag. Men nu ska jag nog göra frukost och se vara inne på datan och sånt! Sista lovdagen =( Men å andra sidan går alla andra i skolan redan idag ;)

Men hejdå . Bloggar sen. Sen ska ni få se lite av mitt bygga på ett lantställe i sims :)

 

Skapa flashcards