andilove

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Andrea - 27 april 2011 20:09

  Sorry för den dåliga bilden x) B-)

 

Av Andrea - 27 april 2011 20:01

Jag kommer eller....jag vet inte! juste,kom på vad det va! Skulle visa ett par skor min mamma köpte igår! Jag tycker dem är jättefina fasat de är lite för mina fötter fast vi ska köpa nåt till det så de passar, fast det är min ena skostorlek så!(34 och 35) !
Men bilden kommer strax fast först dagens låt! Men innan det så ska jag säga att jag gillar familjen Strawer fett mycket. Ska inte berätta vad som hänt men hejsvejs(bilden kommer i ett annat inlägg)!

   

Av Andrea - 27 april 2011 19:14

Inget inlägg det hära,om ni inte vill veta att jag kollar på tv och spelar sims(Strawer) och är inne på fejjan lite!

Hejdå! Kram :)

 

Av Andrea - 27 april 2011 18:01

  Del 1  Simis(!) är inte med eftersom att den delen inte sparades!


Storyteller(om ni inte vet det) betyder berättarröst!

Berättarröst är den här lila färgen!

Tex inom "situationstecken" är sånt man Tänker!

Text som ser ut så här : Alltså vanlig,är berättarröst!

Text som skrivs efter sådana hära " - "(alltså t ex : - Okej mamma!) betyder att man PRATAR!


Nu börjar vi!



Det har gått några dagar sen sist och Selena har blivit UTMATTAD  av allt jobb!

   Hon hinner nästan inte duscha-därför stinker hon!

   "Det var som tusan! Osten är slut,då får jag äta jordnötsmör med bröd istället för ost med bröd!"


"Bra ., jag hade lite marmelad också! Det får jag också ta med på mackan!"

   "Oj vad många det blev,bäst jag lägger ett par stycken i kylen så jag kan äta senare när jag inte orkar äta mat!"

   Efter en taxiresa är hon framme hos sin klients misstänkte, hon har ett deckarfall att lösa!

   " Lite kvitton på farliga grejer och grejor!? Nä faktiskt inte,men något intressant.Fast jag behöver mer fakta,hit med soptunnan!!"

   - Aha, det här måste Jennifer få veta!  Hon åker till gymmet där Jennifer är(hennes klient) men hon glömer att berätta...  - Tjenare,vad heter du!?








Mark(kändis):-Tyst..

- Jaså,du är en kändis som inte vill prata med andra? Nämen då får jag impa på dig med mina kunskaper!

   -Jaså du jobbar inom militären,vad häftig! Jag älskar militären!(Lögn,fast det sa hon inte)  Efter en stund hade de blivit vänner och hon blivit förstasteget kändis. De sa farväl och lovade att träffas igen om några veckor!

   -Ja du Jennifer, jag har listat ut fallet!

  Jennifer: -Bra,unga dam!   "Jag badar lite,det har jag förtjänat. Fast jag måste gå till stadshuset och hämte min grej för att jag löst 3 fall!"   Hon hämtar den och sen går hon hem igen!


   "Nä nu är jag trött,bäst att äta en macka och sen somna!"   " Åhh vad jag är trött"   - Upp och hoppa mig själv! Dags att betala räkningarna! 16 kronor av mina 500 gör inget!   "Nu äter jag frukost och sen går jag och jobbar! Tror att lite lägsta klassens polisarbete finns att göra!"                                                                                                                                                                                                                                                   Slut,hoppas ni gillade det!

Kram Andi pandi 





















Av Andrea - 27 april 2011 15:58

Tjena tjena ja! Idag var det första dan i skolan! Även om jag gillar lov så är skolan ok tycker jag faktiskt! Flera hatar skolan men inte jag!! Fast jag gillar ju lov väldigt mycket i alla fall :) Men i alla fall liksom ni vet! Men en till sak, tävlingen avslutas ju idag och eftersom bara Amelia är med så vinner hon :) Fast , nej det var inget! 
Men en ny tävling börjar på lördag ! Har inget tips på vad för slags tävling men aja!
Förresten , jag har bestämt mig för att byta ut alla hus i Twinbrook och sätta dit mina egna hus som jag vill(både hus som jag byggt och hus jag laddat ner!). Sen ska jag sätta in alla mina egna simmar och typ sätta rika simmar i mindre fina hus hehe!

Aja ska spela till Legacy nu så den kommer ikväll :)
Nästa del skulle komma på fredag men jag vet inte. Sätter ett nytt schema för mina simssaker istället för den där grejen! Ändrar nu :)
Och den gäller för alla veckor oftast annars står det x)

Men en annan grej om ni undrar vad jag gjorde idag så gick jag till klubben med emelie efter skolan och vi övade på en dans vi ska göra till vårsouarén(en sånggrej)  och sen så åt vi mellis och efter det körde jag bubblan med Teda,Emelie,Sofie,Karla och Jenny...

Nä nu ska jag spela sims vi hörs!

//Andrea(ska göra en ny namnskylt ;)(hejd¨skylt asså)+ 

Av Andrea - 27 april 2011 07:39

Hejhej! Ska snart dra till skolan fast vi börjar om 40 min och det är 4 min att gå så jag har inte så bråttom! Därför började jag att blogga haha! 


Så! Nu är lovet slut för min del! Dags att gå till skolan igen! Det orkar jag inte med just nu för jag kunde inte somna igår utan somna först klockan 23.40 och vaknade 07.00 Ocj va lång tid jag sov! Lika långt som igår när jag sov i 12 timmar ungefär! Okej måste sluta,ska spotta ut mitt tandkrämspott :D

//Andrea 

Skapa flashcards