andilove

Alla inlägg under april 2011

Av Andrea - 18 april 2011 13:58

Såg du inte rubriken ??

 

Av Andrea - 18 april 2011 12:52

  sommaravslutning <3

   haha tuffing <3 Skoja bara ;) Tänk vad man kan hitta i pappas dator xD
   I alla fall,ska äta mat nu men sen KANSKE det kommer familjen Meany,ska spela lite till bara :)
Ha det bra så länge


Kram Andilove ;) 

Av Andrea - 18 april 2011 12:05

Tjenare bloggen! Har varit hos "The doctor"Hade bara en vanlig tråkig liten förkykning/feber ;) Sen gick vi(me and my mum ;) ) till apoteket och köpte drickalvedon till mig(asså har svårt att äta vanliga ! Jag vill inte svälja dem! Min mun då )och nånting mer ;) Aja,ska ta lite bilder(är inne på pappas mac) och kanske visa sen ;)

Kram! 

Av Andrea - 16 april 2011 20:57

Asså  sims kommer inte idag föe jag är trött och sjuk :(
Skulle gått till vasan med Nelly och Alex men eeftersom jag blev sjuk så ville jag inte :) Så jag sov en stund till klockan 17.00 ca och sen köpte pappa glass och jag åt,sen kollade jag på bortspolad men såg inte klart :)

menmen,e trött nuså hejdå! 

Av Andrea - 15 april 2011 20:33

  Den kommer stå framför alla Meany-avsnitt :)
Under påsken kanske det kommer en varje dag :) Ska försöka det i alla fall :)
Men nu ska jag läsa KP och titta på Talang då bye bye!
//Andrea McBloggish ;)
Haha "m´McBloggish" 

Kram!
Ps.Svarta texten är det tjejen,Jeanette som säger,till hennes man ...  Amir :)
Ps.Jag Jeanette är  nig gravid,har inte spelat tillräckligt länge för att veta det men tror ;)
Men,Jeanette jobbar hemma som författare och Amir som bäckendisknånting på sjukhuset :)
Båda är riktiga inredare men är besvikna att ekonomin är så dålig att de inte kan göra så fint  :)
Som tur fick Amir nyss en befodran :D 

Av Andrea - 15 april 2011 20:00

Va e de här för nåt igentligen! Inget bra iallafall! Jag gillar inte de!!


Men iallafall,besök :D Men till middag  åt jag tacos ! Så gott :)
Ska nog ta och göra ****** och sen äta chips och se på talang C:
Men,för tullfället igen,hejdå!!!
PS.Ska försöka visa en bild på mina fåglar!

//Miss Andrea Monkey

Hehhe "monkey" 

Av Andrea - 15 april 2011 19:53

Tyvärr ;) Tyvärr kommer inga bilder eftersom jag inte hittar min sladd(ska verkligen leta på påsklovet). Sims kommer förhoppningsvis imorgon men kanske en liten "inblick" i deras liv. Men ska spela lite till nu så kanske det kommer idag(bara kanske :D) Men en blogg kan jag tipsa om i alla fall :)
En bra fotoblogg som jag brukar läsa ibland : http://lovisasbilder.blogg.se/ 

Värd att kolla på även om du inte gillar fotografering . Du kanske gillar fina bilder =) Men än så länge,kram!
//Andrea <3

(ska göra en namnskylt) 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards