andilove

Alla inlägg under april 2011

Av Andrea - 4 april 2011 20:08

Såg att igår hade jag 22 besökare ;)

Nytt besökarrekord :D

Ni tycker det är lite men varje äkta framgång börjar smått ;)

Ska fortsätta läsa läxa nu så kram


//Andrea som inte gjorde nån design utan började chatta med Linn iställer hihih.


Ps.Julia/du Linns kompis ;) Du kan gärna skicka in en bild när du tagit :)


Kram Andrea!

Av Andrea - 4 april 2011 20:04

visste det hela tiden!

Men aja,bara en liten chock fär mig när jag kolla Fokis blogg. Hur den var för 3 år sen. Dels språket som va lite annorlunda men kolla bilden!


Fokis,December 2008

Och Nu:lITE SKILLNAD AA AA!  HIHI

jättemkt!
Hon har blivit blekare!
Pga av ricky ;)
Tycker Foki borde ha ensötare pojkvän men aja!
Hon bestämmer!
Kram Andrea! <3 <3 

Av Andrea - 4 april 2011 18:44

Ska snart göra en design.Ska BARA chatta klart med Isabella xD

Hihi,ska bara ska bara - Alfons Åberg ;)

Neej men ska bara läsa läxa och chatta med Issa/isabella-issa inte Isadora-Issa

:D


Men kramis.

Förresten är med på en tävling på Linns lilla apblogg ;)
Skoja bara Linn <3

Priset är en länkning i ett år eller header !

Tar lungt länkning! Om jag vinner :S

Men hon kan ju oxå få en länk så : http://minegnaplats.blogg.se/

hej

Av Andrea - 4 april 2011 16:47

Hej bloggen,orkar inte röra tangentbordet så satte det i händerna ist  :P

Smart man e asså!!

Iag sitter och chattar med grodan Vilma om **** 

det är inget namn! Så ni vet ;)

Men var med i tävlingen xD

Akice,hästbok :) Haha,skoja ba Alice :P

Ojdå,måste kolla på läxan tills imorgon!

Kram Andrea som inte börjat på en design som hon sa xD

Bild:  

Av Andrea - 4 april 2011 15:39

Down on me-Jeremih ft. 50 Cent

Av Andrea - 4 april 2011 15:29

Hej hejj. Idag hade ju jag filmsaken och Vilma sög :D Skoja bara vilma! Hihi ;)

Men iaf så sa tjejen att det bara var Lasse och Maja i den filmer man skulle söka till. Alltså kunde man inte söka till de andra =( Och jag ville ju vara Miranda med apan Sylvester xD


Nåja,nu är jag klar med Layas design ;)

Såhär ser den ut :  Fin,ful?? Kommentera <3


  Men nu ska jag göra en FIN till MIG ;) Sen ska jag rita lite manga :D

Kram Andrea

Yey

Av Andrea - 3 april 2011 21:05

Yey,20 besökare idag igen :DBörjar få lite statisktik asså ;)
Hahah :D skoja bara men aja ;)

Läser en mangabok som heter First love ;)

Den är bra ;)

Jag håller på att bli en mangatjej asså ;)

Skoja igen men aja ;)

Har ritat lite mer.

bland annat en bild(ganska lik den förra) TILL MIN KUSIN LEO SOM FYLLER ÅR IDAG <3 Där var vi idag,därför jag slutade blogga ;)

Men snälla var med i tävlingarna ! :D

En person är med i fototävlingen och det är Linns kompis Julia (:

Bara för hon är den första som är med får hon en länk i inlägget ;)

http://ticktacktjejen.blogg.se/


och den  första som är med i den andra tävlingen får oxå en länk <3


http://andilove.bloggplatsen.se/2011/04/03/5015711-fffffffffffffefffffffffff/ 


Kramis,är hungrig så ska äta nåt  


//Andrea


PS:IMORGON SKA JAG SÖKA TILL LASSE MAJA OCH SPÖKSKEPPET VALLONA!!!!!!!!!!!!! LITE NERVÖS ASSÅ ;)  ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!!!!!!!!
MÅSTE VERKLIGEN BLI APTJEJEN xD`

PS:SÅG EN APA PÅ GATAN !!!
NOT xD SÅG EN KANIN 

Av Andrea - 3 april 2011 17:07

hej bloggen,aåg iggår på Almaz blogg att hon tänkte gå till biblan och låna en teckna manga bok, Det ville jag oxå göra,kom jag på. Så jag gick till biblan,hyrde några mangaböcker och 2 mangaböcker där man lär sig rita manga i.

Kom hem för en timme sen och här är mitt resultat:  Det ända som är redigerat är mitt  namn och efternamn som jag skrev på bilden.

Skrev istället på photoshop:Made by:Andrea 


Kommentera hur ni tycker det blev.Fint,fult,?? 

Men jag måste be mamma och pappa köpa bra pennor och sånt ,har inte så bra.


Ps.Köpte den rödafärgen på akademinbokhandeln(en kulspertspenna elr vad de e)för 5kr!

Borde köpt den blåa också -.- Asså en blå sån

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards