andilove

Alla inlägg under april 2011

Av Andrea - 27 april 2011 15:58

Tjena tjena ja! Idag var det första dan i skolan! Även om jag gillar lov så är skolan ok tycker jag faktiskt! Flera hatar skolan men inte jag!! Fast jag gillar ju lov väldigt mycket i alla fall :) Men i alla fall liksom ni vet! Men en till sak, tävlingen avslutas ju idag och eftersom bara Amelia är med så vinner hon :) Fast , nej det var inget! 
Men en ny tävling börjar på lördag ! Har inget tips på vad för slags tävling men aja!
Förresten , jag har bestämt mig för att byta ut alla hus i Twinbrook och sätta dit mina egna hus som jag vill(både hus som jag byggt och hus jag laddat ner!). Sen ska jag sätta in alla mina egna simmar och typ sätta rika simmar i mindre fina hus hehe!

Aja ska spela till Legacy nu så den kommer ikväll :)
Nästa del skulle komma på fredag men jag vet inte. Sätter ett nytt schema för mina simssaker istället för den där grejen! Ändrar nu :)
Och den gäller för alla veckor oftast annars står det x)

Men en annan grej om ni undrar vad jag gjorde idag så gick jag till klubben med emelie efter skolan och vi övade på en dans vi ska göra till vårsouarén(en sånggrej)  och sen så åt vi mellis och efter det körde jag bubblan med Teda,Emelie,Sofie,Karla och Jenny...

Nä nu ska jag spela sims vi hörs!

//Andrea(ska göra en ny namnskylt ;)(hejd¨skylt asså)+ 

Av Andrea - 27 april 2011 07:39

Hejhej! Ska snart dra till skolan fast vi börjar om 40 min och det är 4 min att gå så jag har inte så bråttom! Därför började jag att blogga haha! 


Så! Nu är lovet slut för min del! Dags att gå till skolan igen! Det orkar jag inte med just nu för jag kunde inte somna igår utan somna först klockan 23.40 och vaknade 07.00 Ocj va lång tid jag sov! Lika långt som igår när jag sov i 12 timmar ungefär! Okej måste sluta,ska spotta ut mitt tandkrämspott :D

//Andrea 

Av Andrea - 26 april 2011 20:44

    

 Hoppas det inte retar er att det står på engelska! Berättar rösten är svart.

Om de pratar står det så här: - Okej!

Om de tänker såhär "Fy vad trist"

Så nu börjar vi!


     Huset de bor i!

     -Mamma!!!! Asså jag vet att vi inte har så mycket pengar men asså det här är väl ändå droppen!


Tim avbryter.

- Äh vad snackar du om syrran! Huset är toppen ju! Och kolla vad cool omgivningen är!

-Det finns en tv som är din,bara din.

-Får pappa inte röra den!

- Nej gumman! Bara soffan!
-Låter bra för mig! 

-Äh jag går och fiskar! Här finns ju bara tråkmånsen Bella!

-Gå du nörd !  Han fiskar och fiskar!     Över till huset!   "Jaså det är mitt sovrum! Äh jag kollar om det finns nåt intressant!"  "Här kan man ju sova bättre! Vänta här ligger nåt prassligt!"   "Så det här är huset! Jaag ska hitta min tv!"   Under tiden åker Michaela till resturangen och skaffar jobb. Bella,Bella,Bella!!!!!!!!!!!

-Ja!  

-Jag har vunnit på en trisslott! 100 000 spänn!!!!! 

-Pappa det är ju fantastiskt! Kan vi flytta "snällasnällasnälla"

-Om vi kan!

-Pappa jag älskar dig!

-Jag vet!

-Hahah! 

"Jag blir rik,jag blir rik! Eller??!"

   -Kom så drar vi gumman

-Okidoki!   Dem åker till det nya huset i en taxi. Dock klagar Bella lite,hon vill åka limo!   "Så det här är det nya huset, jag är nyfiken!"

-Visst är det läckert!Det heter : Lantis mitt i stan!

-Jag älskar det pappa! Så typiskt lantiskt,och mig!



                Slut!



Hoppas ni gillade det! kram!






































Av Andrea - 26 april 2011 20:27

                       Först får ni se utsidan. Lite hur jag byggde det men bara steg-för-steg bilder typ. Och trädgården!

   Sedan insidan innan möblerna kom   Sen ena barnet,i mitt fall pojkens rum.   Sen tonåringens,fast det kan lika gärna vara ett barns! Men i mitt fall tonåringen!

   Här är badrummet         Här är köket. Och ett matbord med stolar på ena sidan och en soffa,som ska föreställa kökssoffa :D

     Här är 2 bilder på vardagsrummet :)

   Sist men inte minst föräldrarnas sovrum :)



Det här huset försökte jag göra lite som mitt eget landställe.

Lite skillnader men rummen ligger i samma ordning och det är ett valv mellan barnens rum. Det hade jag och Abtin fast nu har vi ett draperi och en byrå imellan :D


Nu ska jag ladda upp bilder till Strawer så hejdå!
//Andi


Av Andrea - 26 april 2011 20:21

Ska bara ladda upp bilderna. Tyvärr så kommer Legacy ännu en dag försent för att jag inte har haft tid att spela. Dock hann jag bygga klart mitt lantställe och spela Strawer(The suprise) så den kommer snart ;)
Kram till alla er som inte skrev det taskiga i chatboxen :-) 

Av Andrea - 26 april 2011 17:21

Som ni kanske vet har jag en liten chattbox i min meny om man vill säga något lite snällt eller prata fast någon har missbrukat den lite! Ni behöver inte kolla själva(fast ni kan göra det om ni vill!) men jag har en bild här på vad den skrev.

Kolla! Är det inte ganska omoget?! OM det är någon av er så är det VÄLDIG OSCHYSST! Superduperelakt! Asså om du läser det här så ska du helst skriva att det var du . Det värsta är att jag inte ser ditt ip-nummer.

Då kunde jag blockerat den från min blogg. Aja,jag hoppas att det inte händer igen eller att jag får en sån här kommentar: " Asså du måste ju kunna tåla kritik nörd! Alla bloggare får väl nåt sånthär daa!" För det är ändå oschysst och oj vilken stor bloggare jag är ! Mm ! Verkligen (ironisk!). Men du är oschysst vem du än är! Även om du är en jag känner! Vilket jag inte tror det är, fast jag tror jag kan veta vem det är. Men det är bara en gissning!  Och har en fråga,varför heter den Fokisl??! 

Men i alla fall fattar jag inte att någon kan var så oschysst!
 

Av Andrea - 26 april 2011 16:57

Bara så ni   vet så heter min simsserie "The suprise" inte överraskningen

Anledningen är bara att det typsnitt jag använder till min bild inte har å,ä och ö men The suprise låter bättre tycker jag :D

Av Andrea - 26 april 2011 14:24


Klänning-Thailand

Shorts-Lindex


Förresten,både Legacy,Överraskningen och ett par bilder av mitt "sims"lantställe(till Tezz tävling)  , Men hejdå,jag är ledsen för solen försvann precis! 

Ovido - Quiz & Flashcards