andilove

Alla inlägg under april 2011

Av Andrea - 26 april 2011 13:59

Har precis gjort klart Natashas design ! Ni ska få se den faktiskt. Bara Teda har sett den ännu(och jag såklart!) . Natasha kommer se den sen men hon är väl i skolan !   Vad tycker ni ??Jag blev faktiskt nöjd med den :)
Asså hennes blogg kommer handla om Japan !

Och hon ville att headern skulle likna Fokis lite men jag tog vara lite hjärtan och körsbärsträd som hennes ! Hittade inte hennes textstil men hittade en annan jag laddade ner till photoshop! Och lärde mig hur man laddar ner "brushes" till photoshop också :D
Men förutom denna så har jag bara chattat med Teda men nu ska jag nu äta lunch,tror jag!
Kanske ska jag göra min egen design(men den kommer inte hit på ett tag!).

Fast nu ska jag i alla fall sluta blogga :!

Snart kommer dagens outfit(eller inte!)

   

Av Andrea - 26 april 2011 12:15

Vaknade för 3 min sen. Halva dagen har ju gått! Och nu kollar jag halvt på tv och halvt så bloggar jag. Men nu ska jag nog göra frukost och se vara inne på datan och sånt! Sista lovdagen =( Men å andra sidan går alla andra i skolan redan idag ;)

Men hejdå . Bloggar sen. Sen ska ni få se lite av mitt bygga på ett lantställe i sims :)

 

Av Andrea - 25 april 2011 19:56

Veckansblogg skylt:  Lite konstig jag vet!

 

Min "hejdå!skylt :)

Och den där blir för dagens outfit!
Men ska fortsätta göra lite skyltar med photoshop nu så hejsvejs så länge!

   

Av Andrea - 25 april 2011 19:09

Nämen lyssna! Jag spelade ju Legacy i torsdags också och tillsammans med det jag spelade idag skulle det bli en finfin påskspecial! Okej det är ju bra , mm. Sen så har inte det senaste(som var 5 simsdagar)sparats!! Och nu så mår min sim dåligt(fast det beror ju inte på det) och jag är sur ! Så det kommer imorgon istället! Det enda min sim har gjort när jag spelade idag är "fiskat,ätit äcklig mat och sovit!" Inte så intressant del va?? Nää skulle inte tro det :( 

Så imorgon kommer vanliga inlägg,bilder,Legacy och Överraskningen! Om ni inte kommer ihåg så är Överraskningen en serie som kommer börja nån gång runt min födelsedag. Imorgon och på torsdag kommer 2 mini avsnitt.Ungefär en dag på båda. Då får ni se lite av handlingen,men jag ver redan en massa om vad som ska hända,alltså jag har redan bestämt så får vi de hur det blir! Men i alla  fallså ska jag göra landstället nu tror jag. Förresten det blev många inlägg idag. Det här är det elfte. Jag hoppas det inte stör er men snart när lovet slutar blir inläggen färre! Jag har bara brist på attgöra nu :D Aja hejsvejs!
//andrea 

Av Andrea - 25 april 2011 18:21

   Salt gott   Godis   Påskägget Per ;)  Min smothie och mobile!


   Några random människor och liten bild på vasan"   Personerna vid målet som syns är de jobbiga personerna och fler´

   Kolla vad konstigt jag ler!   JAg ser ingentign av solen!   Misslyckadbild :D   La till ett skärp på min outfit   Haha bytteee kofta :D


Det var alla . Hejdå!

Av Andrea - 25 april 2011 17:58

Ja ni får alltså en till Christina-låt! Just nu är hon min favvoartist! Såå himla bra!

Men nästan bara de gamla låtarna :D

Men annars ska jag ladda upp lite bilder från idag,var nämligen i  Vasan men pappa!

Och där var världens jobbigaste killar från min förra klass och paralellklass(hur stavas det)! Aja låten!


Kram Andrea

Av Andrea - 25 april 2011 17:47

Dagens bloggtips är en ny sak där jag tipsar om olika bloggar :D

Här är en : http://amandaharde.blogg.se/ 

Bra blogg men nu ska jag spela lite Legacy så den blir lång :D
Ett extra plus med idag är att jag är ledig imorgon också :)


Gud ! Måste göra ett landställe på sims också!
Till tävlingen! Legacy kommer  förmodligen  imorgon men kanske runt 20-21 tiden idag hoppas jag! 

Börjar känna lite stress med allt sims! Men tävlingen är viktigare!

Juste anmäl er till veckans blogg! 

http://andilove.bloggplatsen.se/2011/04/24/5194308-veckans-blogg-d/

Snälla :)
Bara en har anmält sig och det är Amelia(hennes länk finns bland simslänkarna).

Aja .. priset är bland annat en header om man vill ha fast kanske lite puckat eftersom jag ändå kan göra headers! Men prisets header kan vara lite finare :D

Aja ska göra en liten skylt nu så hejdå!

¨

//Team Andisims goes stress(okej det där va skumt!).





Av Andrea - 25 april 2011 17:43

Kanske lite mycket av henne tycker ni men jag tycker hon är jättebra,särskilt lite gamla låtar som den här från 2007! Jag tycker faktiskt de flesta artisterna var mkt bättre förut. Här kommer några exempel,vars låtar var kycket bättre förut och därför lyssnar jag mer på de gamla låtarna :) Eminem,Rihanna och Black eyed pease(ett band men aja) Nåja,annars så chattar jag med Teda och gör Natashas design men jag behöver hennes bild :) Aja . Låten!

Kram hejdå!

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards