andilove

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Andrea - 1 maj 2011 20:30




 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!

Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man 

pratar!

Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

Ord som är som vanligt. Alltså såhära : Jaså,okej,Linda blablabla!

Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar!




Ytterligare några dagar har gått och det är  en vanlig morgon/brunchtid hemma hos Selena!  Hon har blivit lite småkär i en kille som heter Gobias och hon tror de har något på G! Trots det så nobbade han henne när hon trodde de var redo för första kyssen!

"Bäst att jag lagar lite mat! hmm,, Karlssabonara blir väl smarrigt för mig!"

     "Det ser gott ut!"

-Men aah! Maten blev ju helbränd!

"Bäst att jag gör om!"

  

"Såja! Nu blir maten go och bra!"  -Såja,dags för lunch!"

       - Dags att gå till matbordet!

"Jag hade rätt! Det var ju smarrigt! Fast min ugn är så dålig! Hoppas jag kan köpa en ny snart. Nu måste jag berätta för min klient att fallet är avslutat!"           Fast när hon kom till parken där hennes klient,Madison , var så såg hon att massor av träd hadde blivit skördfärdiga! Så hon började skörda :D  "Bara några äpplen till så!"

-Jag har löst fallet!

-Bra. Gå nu!

-Okej okej! "ohyfsad snobbig kändis!"

"Nu är jag trött! Fast jag tar en dusch först!"

Så hon duschade en liten stundSen somna hon! När klockan var runt 5!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Slut. Okej kanske inte världens pålängsta/intressantaste del men det kommer ju imrgon också! Och på onsdag! Och jag vill inte göra för långa delar för Linn sa att hon inte orkade läsa hela den förra The suprise(som var lite extralång) och då tänkte jag,varför göra för långa! Men  det är lungt för jag har ca:120 bilder kvar just nu att göra Legacy av! Spelade ganska länge somsagt! Men har bestämt att varje del ska vara ca 10/11 bilder! Den här var ju 14 men asså jag tror ni fattar! Okej men hejdå!
Kram! 



















Av Andrea - 1 maj 2011 16:43

Jag har spelat för mycket data idag! Men imorgon kommer det! I promise!
Kram Andrea och ha en bra söndag!

Dagens låt: 

Av Andrea - 1 maj 2011 16:29

Har spelat i över 3 h tror jag nu ! Har gått 2 simsveckor sen jag spela sen sist så nu har jag typ bilder för 6 delar :)  Nu behöver jag inte oroa mig för Legacy mer. Ni kommer få Legacy  på måndagar och vissa onsdagar! Vi får se! Men jag spelade inte på Strawer för jag tycker Legacy har blivit så kul!! Asså det har hänt fett mycket sen sist ;) Kan inte säga något än,vill inte förstöra! Aja... det kommer en Legacy idag också! Som en liten bonus för... för att ni läser min blogg säger vi :D
Kram Andrea! 

Av Andrea - 1 maj 2011 11:53

Chacha bloggen(nördigt I know!=D )Nu ska jag ta och spela sims,till morgondagens Legacy och kanske spela lite Strawer,så jag kan börja med den historien permanent här på bloggen! Då kommer nog Legacy vara på måndagar och The suprise på tisdagar och torsdagar(vi får se om jag kan ha 2 ggr i veckan annars blir det tisdag sen veckan efter kanske torsdag,beroende på vad jag gör på dagarna! Men i alla fall. Dagens artist är Bruno Mars! 


Fast vänta! Ska göra en viktigare sak innan jag spelar sims! Säger inte vad men ni kanske får veta imorgon!:  :)


Men..i alla fall... idag kommer min morbror,kusin Leo,min morbrors fru Elena,min moster,min kusin som vill vara anonym och mormor(kanske morfar också) hit för att fira Abtin som fyller år imorgon! Fast nu säger jag hejdå!

Kram Andrea! 


Skapa flashcards