andilove

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Andrea - 3 maj 2011 20:04

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 - Extra lång del idag,mer än 10 bilder ! !


 

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!

Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man 

pratar!

Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex :

* telefonen ringer* !

Ord som är som vanligt. Alltså såhära : Jaså,okej,Linda gillade inte maten!

Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar!

                           Precis när hon hoppat ut taxin så bestämde hon sig för att inte gå hem och sörja! Nej hon skulle ta läget som det var,jobba mycket och inte ha tid att tänka på honom! Och hon skulle börja direkt! Bäst att hon  åkte till sin klients onda granne! In i taxin igen! Snabba takter,det är det som gäller!


-Ursäkta mig miss men mrs.Angelica Langö berättar att du förstör hennes nätter på något vis!
Granne(fiende till klient,gästfärg):- Nej,hon förstör mina! Men gå. Bara arbetskamraterna får vara här!

-Okej då miss! "Iditot,vilken ohyfsad tölp!" 


Sedan fick hon åka till sjukhuset,för att se om det var Angelica som hade något problem!-Jo jag har fattat att det inte är miss.Cornvalley(grannen) som är problemet! Du går i sömnen!
Angeliaca Langö(klient)-Ahaaa....Okej! Ta dina pengar! 500 spänn! Och flörta inte med min man!

-eeh okej! Tack...


Hon åkte direkt hem och började laga mat! Hon var vrålhungrig!


"Ååh! Vrålhungrig och urtrött! Grälet med Gobias tog ut all must ur mig! Och dessa knasiga klienter!"

"Maten blev ju god! Jag är ganska duktig på matlagning faktiskt! Men ååh! Jag fyller år om några dagar och blir vuxen! Jag har inte ens en pojkvän! Buhu! Bara svin som Gobias vill ha mig! *gråt* "Hon  diskade sin tallrik och sedan gick hon till sängs! Hon sov ganska länge!Medans hon sov så bullrade det väldigt mycket men hon var för trött för att öppna ögonen och se vad som var på gång! Nåja,det är ändå inte på min tomt tänkte hon!Att en stor förändrig skett märkte hon snart!                                                      "Vad är detta! Ett brev från Gobias? Vad står det,nu ser jag : Förlåt kära Selli! Menade inte så! Förlåt mig! Jag har byggt om ditt hus medans du sov! Dock så använde jag inte så mycket pengar till dig(oops det där skulle jag inte sagt Selli) ! Ett bevs på min kärlek! Jag säger bara 3 ord Selli! Gift dig med mig  .  Selena visste inte vad hon skulle tro,han ljög inte. Innuti brevet låg det en vigselring! Men,nej! Han var ett svin! Sk*t i om han gjorde hennes hus finare! Nepp,inget för henne! Nu ville hon  ta en dusch! Låta alla känslor för Gobias slockna! Han var bara ett minne! Hoppades hon!Så hon tog en dusch! Sedan åt hon limepannkakor till frukost!Sedan bestämde hon sig för att gå till polisstationen för att jobba! Men först skulle hon återvinna tidningarna som samlade sig i en stor hög på hennes tomt!Sedan så gick hon till polisstationen för att jobba lite och sedan skaffa ett nytt fall :)




Slut!  Hoppas ni gillade det! Nästa del kommer imorgon runt 6 tror jag! Ska nämligen kanske träffa ett par stycken och vi ska göra en film(ännu bara ett kanske) 

































Av Andrea - 3 maj 2011 19:52


I think I wanna marry you! (en låtbit)

I alla fall ska ni få veta vad jag gjort idag :)


Jag var i skolan som vanligt och var mest med Teda och Isadora!! Sofie var i skansen för friends hade ju någon grej för kamratstödjare idag! Lite synd om alla dem att vara ute i dagens sugiga väder(Vad hänte med SOLIGA MAJ??? maj ska ju vara bäst,fast det är den fortfarande men gärna lite soligare :) !)


Sen efter skolan så gick jag ochIsadora till odenplan och köpte tuggummi ! Fast det vi EGENTLIGEN villa ha fanns inte :( Bara i en annan smak :( Men den köpte vi haha :)


Okej, ska fixa Legacy nu så kramis ! ♥ ♥ ☻☻ ☺  ♣♣


Fast å andra sidan var det massor av artister där!(På skansen) September,Tove Styrke(inte för att jag gillar henne) , Swingfly(Andi like :D ) och Måns Zelmerlöv!
Adam Tensta skulle komma men han var typ sjuk :/  

Av Andrea - 3 maj 2011 19:38

Vi börjar med Bella(Hon heter igentligen,om jag ska vara helt korrekt, Isabella men jag tycker Bella är finare,och hon kallas för sitt smeknamn. Men bara så ni vet vill jag INTE ALLS härma Sanne Linnéa. Hennes blogg är jättebra och jag vill ändå inte ha en hel simsblogg men i detta fall så blev namnen samma! Om du läser det här Sanne så hoppas jag att du inte tar illa upp med namnen!)!

   Hennes vanliga kläder! Hennes favvofärg är BLÅ så hon har ett blått linne och jeansfärgade shorts!


Nu avbryter jag,tyvärr detta inlägg för mitt bloggplatsen.se har laggat upp sig så jag kan inte ladda upp bilder :( Sörj inte för mycket,haha! Det kommer senare,alltså detta inlägg! Idag kommer istället Legacy !! :)

Men innan kommer dagens låt,i nästa inlägg :) 

Av Andrea - 3 maj 2011 17:16

Har lite ont i huvudet och hade tidigare ont i magen  :(
Poor Andi! Kanske borde stänga av datorn en stund! Ska läsa min KP!
Hann inte igår :(
Bloggar senare!  Ska bara ladda  upp bilder till The suprise innan jag vilar!

Dock så blir det ingen "del" utan bara lite fakta om the familia! Hehe!
Have to go! 


Kram Andrea 

Av Andrea - 3 maj 2011 15:30

I förrigår 29 och igår 28! Ni är ju bäst hallå! För mig är det kul med många besökare och även om alla inte tycker 29/28 är så mycket så är det de högsta JAG har haft! Och jag skäms inte över min statistik så jag ljuger och säger " jag har 12 besökare varje dag och mitt besökarrekord är 20-nånting" när ens högsta är 14 och man har ca : 5 besökare per dag! Men tillbaka till statistiken! Därför får ni en extra simshistoria! Alla kanske inte gillar sims men  i alla fall! Men den kommer förmodligen efter 7 för jag måste öva på min piano som jag hade glömt! Och pianon är IDAG! Så jag måste gå!!!!!!!
Kram! 

Skapa flashcards