andilove

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Andrea - 5 maj 2011 21:19

Förut kollade jag mycket på sådana hära videos och här kommer en med en låt jag gillar :P
Förresten imorgon åker jag till landet så det blir inte lika bra bloggning!(Ni har märkt hur segt det går och bilderna,nä inte så lätt! Fast någon bild ska väl komma :P!


Kram Andrea 

Av Andrea - 5 maj 2011 19:58

   Det här är Tom! Han är familjens latmask men han jobbar på idrottsarenan!

Och så är det han som försörjer familjen oftast! Som när han hittade en trisslott i soffan! Det här här uppe är hans vardagskläder!   Ja som ni kanske ser är det här  Toms badkläder!   Detta är hans idrottskläder!   Sovkläder! En pyamas :D  Lite fula finkläder men ajaj!   Det här är Michaela,kallas Micha! Älskar sitt jobb som kock och just nu är hon gravid! Fru till Tom! Detta är hennes badkläder!

Det här är hennes idrottskläder! Nej jag skojade bara haha!    Det här är hennes RIKTIGA idrottskläder!   Här uppe ser du Michas sovkläder!   Hennes vardagskläder består av ett par slitna jeans(med mening,de är köpta så!) och ett slags linne!  Hennes finkläder kanske inte heller är världens finaste men de passar henne tycker jag!

   Det här är Tim! Han är familjens äventyrare! Han är ganska busig och gillar att fiska!   Här uppe ser vi Tims idrottskläder!   Hans sovkläder haha :P

Hans finkläder! Nej jag skoja bara! Det här ser ut som skogshuggares barn typ tycker jag :D     Hans riktiga,och tråkigare finkläder!   Hans vardags kläder :E   Nån som håller med att det är asjobbigt när det blir såhär! Hatar att de inte går att radera den för jag inte vet från vem den kom :!


   Det här är Bella(Isabella!) ! Hon är familjens tonåring som klagar mycket och familjen lägger ner hälften av sin lön på henne! Själv tycker hon de borde lägga ner mer! Badkläder ◘-◘   This is Bella´s "idrottskläder "   Sovkläder :0   Finkläder! De här gillar hon mest i sin garderob!   Hennes vardagskläder! Blå :P 

Det var allt! Deras hus har ni sett  för det var lantstället jag tävlade med i Tezz tävling!

Kram! Sista inlägget för inatt tror jag! 


Av Andrea - 5 maj 2011 17:03

                             Akta dig!

                                       Prolog
Jag kände andetagen, jag kände spänningen, jag kände den spända känslan ,ja man väl säga att jag kände det jag aldrig känt förr! Det de andra förmodligen aldrig skulle känna. Jag blickade ut över rummet. Alla satt tysta och väntade på att någon skulle avbryta den spända tystnaden, och med alla menar jag Liz, Kathy , Lisa och jag. Alltså jag Anna! Plötsligt så reste sig Liz  upp. De alla andra också. Alla utom jag! Jag satt kvar. Jag kunde omöjligt resa mig upp. Då skulle de märka. De skulle märka förvandlingen.
Hihi! den kanske inte låter så bra men jag tycker den är ganska bra! Varje kapitel är ungefär tre sidor och jag är på andra sidan! Boken är en fantasy och handlar lite om vargar, för det känns som om det är ett djur som har stora hemligheter på något sätt! Aja! Det kommer olika kapitel ibland i framtiden när jag är klar!'
Okej det var allt! Ska fortsätta skriva nu så kram!
//AndreaA
 
 


Av Andrea - 5 maj 2011 15:20


Hej bloggen! Idag gör jag ingenting haha!

Kanske ska göra en bok,asså om jag orkar . På datan såklart! Mina händer skriver redan för mycket x)

Nej men jag orkar inte skriva för hand!

Sen måste jag göra lite fler kopior av vår manus eftersom fler personer kommer vara olika roller!
Jag , Issa,Teda och Sofie ska fixa en casting  för vår film imorgon!

Typ 5 pers vill spela George! Haha! De vet inte vad de ska göra! Fast de vägrar göra en sak så det får de låtsas men aja!

Rollen till professorn går till David dör ingen annan vill va galen!
Professorn är galen alltså!
Såja,nu vet ni lite om vår film!

Ni kanske får se en trailer sen när den är klar haha!

Innan den kommer på bio alltså(haha nu fantiserar jag!)

Men asså ärligt jag ska ge den till ett filmbolag haha!

Alltså om den blir bra!

För vi har ju ganska lite manus hitills! Manuset jg skrivit ut är 6 A4-papper på bredden! 

Men okej måste sluta nu hejdå!


Skapa flashcards