andilove

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Andrea - 8 maj 2011 20:45

Vet att jag inte bloggat,anledningen finner du längre ner, men 10 besökare! Vissa Andreor har det grymt! Haha ! Men vi hade åkt till landet , jag och mamma, och så skulle Abtin och pappa komma imorgon för abtin ville söka till idol(och han bestämde sig i tisdags!!) och kön var väldigt långt så tågen sluta gå och de kunde inte komma med data! Jag ville blogga på min kusins data men jag fick inte vara inne på den! Men ett litet inlägg,världens bästa jag vet!,fick blogga på min mosters mobil och det var inte så lätt! Men i framtiden blir det normal uppdatering(sån jag brukar ha alltså!) . Men nu ska jag leta födelsedagspresenter jag vill ha, kanske spela lite sims eller skriva i min bok!


Kram ! Imorgon kommer Legacy :)

Av Andrea - 8 maj 2011 19:21

Min pappa och Abtin skulle komma till landet med data men de kom inte så jag var utan data hela lördag och hela fredag!

Aja nu ska jag äta middag bloggar senare! 

Skapa flashcards