andilove

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Andrea - 11 maj 2011 21:06

Africa med Toto. Det är en av låtarna vi ska sjunga imorgon på vårsoarén!

här kommer den. Förresten är detta sista inlägget för today :P

Ska tipsa om en blogg också! Det är Brödets blogg! 

http://minegnaplats.blogg.se/

Brödet är alltså linn / Limpan. Och Limpa är ett bröd och därför kallar jag henne Brödet!

Okej men låten!

Vänta det där var linns blogg :S

Sådärja,låten! Nu ska jag bara chatta lite med linn sen sova!
Kram! 

Av Andrea - 11 maj 2011 20:55

Kopierade det han gjort,för det skulle man!

Nu kör en en riktig härlig tävling igen!!
Man vinner resa till London med din familj eller kompisar 
( 4 personer max  som får följa med dig) = 5 med dig.

Datum till resan:
 Du får bestämma vilken datum.

Vill du också vara med?
1. Kommentera att du är med.  ← OBS! Glöm inte att skriva din e-mail. 
2Du måste gilla inlägget på bloglovin för att vara med! ← Klicka!
3Skriv ett inlägg om tävlingen för större chans o vinna← Jag rekomenderar!
Om du inte har någon blogg, då kan du länka min blogg i din facebook konto!
Ni får låna bilden när ni som ska skriva ett inlägg!

Lycka till!

Skriv ett inlägg om tävlingen om du vill ha ett pluss! ( för större chans o vinna )
Länka min blogg i din facebook konto ( också för större chans o vinna! )

OBS! Är du undrer 10 år, då måste du fråga dina föräldrar om du får vara med i tävlingen! 
- om du är under 18 så måste självklar en vuxen vara med!! Om du vill åka med någon kompis så måste din pappa eller mamma följa med om du vill åka med dina kompisar. För dem som är under 16 - 18 får ej åka flyg själva!
(han skrev alltså)
Hans blogg: http://mohammedialdebis.blogg.se
 
Hoppas ni också är med
Av Andrea - 11 maj 2011 20:18

Har precis kommit hem från vasan där jag och Emelie(och min pappa) spelade boule.

Pappa vann,jag kom tvåa och emelie trea XD

Sen så gungade vi :P

Men nu ska jag duscha .

Kanske kommer dagens godnattvisa sen !
Kram ! 

Av Andrea - 11 maj 2011 18:07

Bli medlem genom att trycka här : 

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=apan2000

Bra hemsida ;)

Bloggar sen!

Bara 11 besökare idag =(
Ni sviker mig xD
Kram,ska äta pizza!


Av Andrea - 11 maj 2011 17:37

   Gårdagens outfit   Smygtitt av mina 70-talskläder   rolig pasta till middag   godgod glass   blomma    En bok jag läser   Ful bild   Fulare bild   asful bild :P   Teda,vi lekte en sak i parken igår   Arg tedaa :P   Glad teda  Emelie gungar xD

Av Andrea - 11 maj 2011 17:01

7 stycken idag bara :O Asdåligt! Hoppas det blir mer!
Blir ingen Legacy idag förresten! På måndag !

Förresten  ni vet Black or white med MJ. Han sjunger ju liksom "ingen skillnad om du är svart eller vit" typ men han då??! Det var Linn som sa det till mig en gång och det är några som sjunger den på vårsouarén så jag kom att tänka på de!
Juste en kille ska föreställa MJ och .. det är ingen fin syn! Han dansar askonstiiiigt! 

Först 

 sen skillnad??

Lite läskig bild tycker jag!

Men den förra som ni inte ser var läskigare!

Förresten,trodde inte jag skulle gilla Willow Smith men den här låten var ju helt okej! http://www.youtube.com/watch?v=ymKLymvwD2U Klicka! Hon var inte så dålig faktiskt!


Kram ! 
 

Av Andrea - 11 maj 2011 16:23

det här var en riktig härmapa till converse! Z-04 SkorExani Skor - Adore, Lime 149 :-  på choose

Ganska snygga tycker jag, kanske önska mig om jag inte hittar ljuslila eller ljusgula converse(det är det jag vill ha) men tror inte jag köper de





De hära conversen skulle jag också kunna tänka mig ifall att ovannämda inte Converse Skor - Ct Spec Hifanns! 

Så! Ännu en hemsida klar där jag letat efter converse i MIN storlek!

All Star Speciality Ox Converse Skor LilaDe här hade min storlek! Fast jag vill HELST ha höga! 

ska sluta med det här inlägget nu!



Av Andrea - 11 maj 2011 15:51

Från Monki

Från HM

Ja det där var lite kläder önskar mig mer!

All Star Hi Converse Skor LjusgulVill ha converse också

Men en sak är jobbig! Ingen färg jag vill ha finns i min jobbiga storlek(34-35)

Men 36 är för stort och  alla jag vill ha finns i den j*vla storleken

Aja ska leta presenter jag vill ha 

Skapa flashcards