andilove

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Andrea - 13 maj 2011 19:00


SmileyNameShortcut
smilesmile:-) :) :] =)
frownfrown:-( :( :[ =(
gaspgasp:-O :O :-o :o
gringrin:-D :D =D
tonguetongue:-P :P :-p :p =P
winkwink;-) ;)
curly lipscurly lips:3
kisskiss:-* :*
grumpygrumpy>:( >:-(
glassesglasses8-) 8) B-) B)
sunglassessunglasses8-| 8| B-| B|
upsetupset>:O >:-O >:o >:-o
confusedconfusedo.O O.o
sharkshark(^^^)
pacmanpacman:v
squintsquint-_-
angelangelO:) O:-)
devildevil3:) 3:-)
unsureunsure:/ :-/ :\ :-\
crycry:'(
Chris PutnamChris Putnam:putnam:
robotrobot:|]
heartheart<3
kikikiki^_^
4242:42:
penguinpenguin<(“)

Där har ni er hjälp!!
Kram Apan ! 

Av Andrea - 13 maj 2011 18:57

  Haha :P Min humor med apor och allt xD Okej ska äta nu så jag kan gå till Emelie sen :)

Av Andrea - 13 maj 2011 18:26

Den här passar jättebra till att sova till. Och det vet jag för jag har prövat :P

Annars så chattar jag med Clara och Linns bonussyrra Alva- http://alvamuffins.blogg.se

men här kommer en rolig sak(kopierade!)

´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ~*


Okej ska sluta blogga för nu,förmodligeng inga fler inlägg!
Kramis!

http://www.streaminvite.com/ref/39635

//andi 


Av Andrea - 13 maj 2011 17:59

Men jag ska till Emelie snart, fast vill se min mamma och pappa idag först!
Hade ju sovmorgon så jag kunde inte träffa de för de hade redan gått och nu är de inte hemma! Väntar tills de kommer hem :P  Och sen måste jag ju packa också!
Förresten en ny dagens låt. Inte den jag tänkte(jag kommer -Veronica Maggio) utan Bob Marley med red red wine

 Kanske bloggar sen..tror att Emelies internet är paj! (Inte paj som man äter xD)

Men jättebra statistik bloggen! 40 besökare just nu :)
Andi like it!

Kommer nog ta bilder hos Emelie som jag kan bjussa på senare!

Förresten mina undulater lyfter på deras matsaker hela tiden! Nån som vet problemet??
Aja nu ska jag packa :)
Kram Andrea - trälen och guden(vikingatidsarbete) 

Av Andrea - 13 maj 2011 16:40

Är på klubben,ska gå hem om ca 20 min. Har spelat pingis med Emelie,Alexander och Wilma.. Idag när  vår slöjd hade slutat såg jag Linn genom fönstret och jag och Alex sprang ut på gården och hälsade(hon hälsade inte på Linn utan på Alice som gick i hennes klass förut) och sen segade jag och Ayda till skolan.

Jag ska förmodligen sova hos Emelie idag men hon måste fråga först :S

Men annars så sover jag hos min morbror för Abtin ska ha fest och han vill inte att nån ska vara hemma :) Haha. Medans jag bloggar så kollar Wilma,Hedvig och Emelie på :) Laya också xD Aja klubben ska stänga snart så här kommer dagens låt!

Eller vänta måste byta den jag tänkte på har jag redan haft tror jag! Ska kolla lite snabbt! Hade inte den så jag ska lägga in den och sen får Laya gästblogga lite! Hon tjatar xD

Låten: Hinner inte så ciaooo!

Kram :P

Av Andrea - 13 maj 2011 08:43

55 besökare igår!! så himla najs! Nu ska jag gå till skolan, bara spotta ut min tandkräm jag har i munnen först! Förresten idag är det fredagen den Trettonde!!

Akta er :P Idag sak jag kanske sova över hos Emelie! Då ska vi prata om GRÖNAN!
Längtar!! Men nu så börjar jag snart så cioaoo!
Kram Andrea


Skapa flashcards