andilove

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Andrea - 14 maj 2011 18:00

Vill vinna det blåa eller lila!!

tävla du med : http://modellinglove.se/2011/may/utkast-maj-13-2011.html

Av Andrea - 14 maj 2011 17:23

Hej !

Jag ville bara säga att Linna är bäst på IcyTower!

Ingen kan slå henne så det så! Hejdå 


//AndReA                                                              Det är inte Linna som skriver


Update: Det var Linna som ville blogga! Hon är här nu!
kram :)!   

Av Andrea - 14 maj 2011 12:45

Chipmunk - Flying high

50 Cent - Candy Shop ft. Olivia


Gammal favorit :Jay Sean - Down ft. Lil Wayne

Katy Perry - E.T ft. Kaney WestDet var alla! Dagens godnattvisa kommer senare, vid sovtider ;)
Kram Andrea!
Dagens musiktips: Kolla på Eurovision Songcontest finalen :)
Ska till Ica nu så ciaoo
I ♥ U, MUSIC!

Du har hjälpt mig! 




Av Andrea - 14 maj 2011 12:34

Ska jag ha Legacy idag eller? Orkar ni vänta till måndag?

Kommentera fort så jag vet!
Förresten, jag ska ha en header tävling men kommer någon vara med?

annars vill jag INTE ha!
Kram! Svara forteliforti

//Andddi 

Av Andrea - 14 maj 2011 12:11

Den nya headern ska jag ha tills jag blir klar med den jag gör!
Kram !
Vet att den inte är fin 

Av Andrea - 14 maj 2011 11:18

Hejhej bloggen! Såg att jag hade nytt rekord ! Jippie!

58 !! Brabra här bloggen :) Fler för varje dag dom går!

Men snart kommer LITE bilder från Emelie(tog jättelite bilder)

Men nu ska jag tugga i mig min frukost! 
Kram your own Andi 

Skapa flashcards