andilove

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Andrea - 15 maj 2011 11:42

Söt va!Finns på Gina Trico för 99 kr!

Aja skaköpa regnbyxor nu!
Annars blir rumpan blöt på grönan xD
Kram ! 

Av Andrea - 15 maj 2011 11:22

Hej bloggen! Här sitter jag och kollar på vädret utanför fönstret! Inte precis förra veckans finfina väder! Skulle passat bättre för att vara på gröna lund. Det enda bra med detta väder är att ingen typ går till grönan och därför är det mindre kö! Hoppas jag! En tjej från min gamla skola skulle också dit. Hon är rätt så schysst
Aja ska kolla bloggar nu!
Kram :) 

Av Andrea - 15 maj 2011 10:06

blir sugen på att önska mig lite nagellack i present!Jag menar,depends är ju ändå så billiga! 25 kronor bara

Kram! Dagens bloggtips:http://alvamuffins.blogg.se/



Av Andrea - 15 maj 2011 09:26

Gammal favorit! Förresten hade 21 besökare igår!! Skoja! 121!!

Ni Är Bäst!
Förresten idag är det grönan! Najs men DÅLIGT väder passar inte!
Bloggar snart!
Kram Andrea 

Skapa flashcards