andilove

Alla inlägg den 19 maj 2011

!

Av Andrea - 19 maj 2011 19:54

Det har varit sämst uppdatering denna vecka,därför är statistiken aslåg!
Mne i måndags bloggade jag som vanligt, i tisdags var issa här till 20 över sex då jag gick till min piano och sen åt mat på bk. Sen kanske jag bloggade,men jag  bloggade iaf då.

Igår, så speladed jag sims när jag kom hem från klubben(klockan 4) och sen runt 6 så gick jag och pappa till abtins teater med skolan och sen klockan åtta köpte vi en kebabtallrik som jag tog hem och åt. Sen idag!, så var jag hemma efter skolan och var med mina undulater, fixade lite leksaker och sånt, sen så skulle abtin åka lamborghini(vet inte riktigt hur det stavas tyvärr!) men han ville inte och då fick JAG åka ist men då kom jag och pappa försent så vi fick en tid senare och så fick vi åka hem efter en lång stund. DÅ gick jag till en djuraffär och köpte kalksten och en stege i naturträd till mina undulater.

Sen kom jag hem och var med undulaterna,åt mat och sånt!
Sen imorgon åker jag till landet och innan på dan är vi i Birka,vikingastaden,med klassen och sen åker jag till landet så ingen bloggning imorn men kanske på lördag!

 Men nästa vecka blir bloggningen förmodligen som vanligt!
kram Andrea 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards