andilove

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Andrea - 20 maj 2011 20:42

HEJ! Just nu sitter jag på landet och tittar på talang :)

Kom till landet för ca : 20 minuter sen,tror jag :P
Jag  åkte direkt från Birka ! Därifrån kom jag hem klockan 17.15 ungefär! 2 timmars båtfärd dit och 2 timmars tillbaka! När vi åkte dit så körde jag tecknet och läste i min bok, och på tillbak vägen körde jag tecknet och bubblan :) Och åt mellis xD

Vi var framme på Birka ca: 11.20 och då åt vi mat och sånt till 12.00 JAg doppa mig lite i vattnet till knäna ungefär ! Sen så gick vi med en guid till vikingagravar(vi gick på de xD ) och kolla lite var Birka(staden) låg och sånt förut(väldigt liten yta! )

Sen fick vi gå till ett ställe där det var fett bra utsikt! Tog med mig kameran så det blev en del bilder! Bäst blev väl bilderna på Vilmas grimarser x)

Men nu måste jag sluta,kanske bloggar sen!

Ja och som sagt, fixade data :P
Kram!
Såg precis på tv att solsidan säsong 3 kommer på söndag!
Tror jag ! Yes iaf! Update: Det var säsong 1 som visades igen .. :(
Nu hoppas vi att jorden inte går under imorgon xD Inte för jag tror på det men lite läskigt om man vaknar på landet och istället för sol ser man jorden som går under och gravar som väcks! Om gravar skulle väckas skulle jag gömma mig för Hitler xD
Kram! Bloggar imorgon om inte jorden går under!

Puss //Andrea 

Av Andrea - 20 maj 2011 07:20

Just nu är klockan 07.20 Jag vakna för ca en timme sen! Inte så Andrea-style!
Men aja ;I Om ungefär en timme ska jag ta bussen till kungsholmstorg eller nånstans och sen ska jag köpa bulle och mellis :) Vi ska ju till Birka (;

Annars s¨har kag varit med mina undulater,klätt på mig och sånt. Försöker lära de att säga hej !

Idag åker vi till landet och då ska jag göra leksaker till dem.

Av riktigt trä :P

Och sittplatser. Läste att de här släta träsakerna man får inte var bra utan att sittplatser av trä är mycker bättre för de er dem motion och de kan leka med knottrorna!

Men här kommer en låt:(kanske har haft den,minns inte):  Nu måste jag sluta så kram!
//Andi 

Skapa flashcards