andilove

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Talang & Landet & Birka

Av Andrea - 20 maj 2011 20:42

HEJ! Just nu sitter jag på landet och tittar på talang :)

Kom till landet för ca : 20 minuter sen,tror jag :P
Jag  åkte direkt från Birka ! Därifrån kom jag hem klockan 17.15 ungefär! 2 timmars båtfärd dit och 2 timmars tillbaka! När vi åkte dit så körde jag tecknet och läste i min bok, och på tillbak vägen körde jag tecknet och bubblan :) Och åt mellis xD

Vi var framme på Birka ca: 11.20 och då åt vi mat och sånt till 12.00 JAg doppa mig lite i vattnet till knäna ungefär ! Sen så gick vi med en guid till vikingagravar(vi gick på de xD ) och kolla lite var Birka(staden) låg och sånt förut(väldigt liten yta! )

Sen fick vi gå till ett ställe där det var fett bra utsikt! Tog med mig kameran så det blev en del bilder! Bäst blev väl bilderna på Vilmas grimarser x)

Men nu måste jag sluta,kanske bloggar sen!

Ja och som sagt, fixade data :P
Kram!
Såg precis på tv att solsidan säsong 3 kommer på söndag!
Tror jag ! Yes iaf! Update: Det var säsong 1 som visades igen .. :(
Nu hoppas vi att jorden inte går under imorgon xD Inte för jag tror på det men lite läskigt om man vaknar på landet och istället för sol ser man jorden som går under och gravar som väcks! Om gravar skulle väckas skulle jag gömma mig för Hitler xD
Kram! Bloggar imorgon om inte jorden går under!

Puss //Andrea 

 
 
mohammedi

mohammedi

20 maj 2011 22:52

Nu är London resan avslutad!
Kolla om det var du som vann...

Tack för att du var med och tävlade.
Tack tack och stort tack igen:D ♥

Superkul att du var med och tävlade, var med i nästa stor tävling.
Men tyvärr så kommer det kanske dröja, för att min dator har gått sönder och jag
bloggar just nu hos min kusin.

Men forsätt och besök min blogg, men sorry om jag inte kommer att
vara lika aktiv.

http://mohammedialdebis.blogg.se

Andrea

21 maj 2011 13:04

Oki, tyvärr så vann jag inte :/

Kanske är med i nästa tävling om det är något som rör mig i smaken!
Hejdå :)

 
Amelia

Amelia

21 maj 2011 20:48

Menar du båten Birka Paradise? Jag har åkt med den två gånger förut.
Dessutom, min kompis mamma jobbar där! Så en gång fick jag en gratisbiljett av min kompis! Bubbelpoolen var min absoluta favorit!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

Andrea

21 maj 2011 21:59

Hej , jag menade inte båten Birka Paradise, utan en gammal vikingastad som hette Birka,den låg på en ö :)
Vad roligt att du fick en gratisbiljett ;) Jag tror faktiskt att jag inte badade för det kostade och vi var inte så badsugna när vi var där :P
Ja alltså har jag åkt den en gång och det var roligt ;) Men som sagt så var det vikingaön/staden Birka vi åkte på, men det skulle va roligare om vi åkte med Birka Paradise men det har inget med vikingar att göra ;) ...

 
Amelia

Amelia

25 maj 2011 15:54

Aha, den där vikingastaden! Jag har varit där för några år sedan, då tyckte jag att det var trist, men nu hade jag säkert tyckte att det varit intressant! Men vi har inte varit där på åratal, hehe!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

Andrea

25 maj 2011 18:13

Jaså du har också varit där,vad roligt :)
Hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards