andilove

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Andrea - 24 maj 2011 14:44

ÄNTLIGEN! JAg fyller ju år idag :P Eller jag är redan 11, föddes runt 9-10,onsdagen den 24 maj år 2000 :) Bra dag det :D Idag när jag vaknade så var det ljust i mitt rum men jag försökte somna om,man vill ju vakna när de sjunger för en men det händer ju  nästan aldrig! Sen kom mamma o pappa typ 10 min efter med min bulle och 3 presenter :) Ett halsband(som matchar med ett armband jag har xD),2 par ******(pinsamt heehe,några vet),en magtröja,fast den är lite stor för mig för den borde sluta längre upp men den är fin tycker jag ☻ och en till tröja,bilder får ni när jag fått alla presenter! Sen åt jag frkost(halva min bulle och oboy  ). Efter det gick jag till skolan och där blev jag först grattad av Teda,sen så kom typ några av tjejerna i min klass och krama mig och frågade vad jag fick! Sen så grattade fler mig och Teda Sofie och Issa fick alla tjejer i 4a att sjunga för mig,förutom stackars Celine då,som är på sjukhus! jag hoppas verkligen att hon blir bättre!
Men nu ska jag läsa min kp så kramis! 

Skapa flashcards