andilove

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Min dag - 25/05 - 2011

Av Andrea - 25 maj 2011 19:58

I skolan var det som vanligt,med unduantag för att jag gick hem 11.00 och gick på toa(intressant) och sen så gick jag till tandläkarern :| Han tog bort min tandsten och nu käns några av mina tänder som de har blivit skrapat sönder eller något! Det är OSKÖNT! Efter tandläkaren gick jag till en pizzeria och åt dagenslunch - kyckling med cyrrysås och pommes ! Musms! Bättre än skolans rödlöksgratinerade falukorv med makaroner tror jag..

Sen så gick jag till skolan precis när lunchrasten tog slut.. Juste om ni såg att ajg varit inloggad ca klockan 11 var deet för jag vänta på mamma!
Men i af! Efter skolan så gick jag , Issa och Teda  hem till mig och läste gamla KP´s och jag jämförde gamla med nya.  Sen så prövade min ritplatta(födelsedagspresent,bilder kommer i nästa inlägg!)! Sen mötte jag min mamma vid PUB och hon hade köpt rosaa skor till mig på Belle! Modellen är lil Converse men aja! Hon hade ocskå lämnat tillbaka en tröja jag nt ville ha i födelsedagspresent,har liksom lite liknande kläder så..

Sen så köpte jag ett cola-läppglans! Mums! Luktar sååååå gott :D På KappAhl,läma även tbxför små byxor =)

Sen gick vi till Gina Tricot(efter en stund ) och där köpte jag det där söta linnet :D Är lite för stort men vi ska sy en sak och då kmr det passa mig :) Hurra!

Sen så gick vi till VeraModa för de hade rea och mamma och jag köpte lite saker(3 för 120 var priset). Jag köpte en kofta som vanligtvis kostar 300 men nu kosta 40 kr :! Mamma köpte 2 andra saker! Sen så hittade vi en storlek på den där byxan som passar mig så den köpte vi och jag fick 20 kronor att köpa glass för. Mamma tog mitt paraply! Så fort jag kom till dottninggatan så spöregnade det. Mamma hade fortfarande mitt paraply! jag blev vääldigt blöt! Precis som alla vanliga männsikor köpte jag isglass som jag åt i spöregnet! haha skoja abara men jag köpte det! 17 kronor för en Sandwich-glass! Dyrt va!?

Men iaf kom jag hem 40 min senare och då loggade jag in på datan! Nu ska jag överföra bilder!
Kram ! Dagensgodnattvisa och ett inlägg med bilder är väl det enda kvarstående på dagens blogg-schema för mig..tror det!
Kram Andrea 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards