andilove

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

The Suprise - Del 3

Av Andrea - 28 maj 2011 21:09



Del 1  , Del 2   Berättarröst - svart!!




Allt med kursiv text är sånt de läser..som läxorna och böcker.

"Inom situationstecken betyder att man tänker"


- Efter bindessträck så pratar man! t ex : - Mamma! Han tar min plats!


Om texten skrivs så här utan något är det berättarrösten! Uppfattat? Då kör vi :



   Snart blev det morgon och Tim  åt gårdagens rester till frukost eftersom mamma sov!   Tom därimot började morgonen med ett bubbelbad för att bli av med alla bekymmer!


"Aah! Härliga bubbelbad"   Micha därimot tänkte börja dagen med tv men när telefonen ringde struntade hon i det och började läsa!   Och så lägger du fisken i mjölet och panerar den..sätt  samtidigt på ugnen på 150 grader .. Du kan även göra  någon sås som passar till fisk!   Sist av alla vaknade Bella upp ur sin skönhetssömn!     Efter att Micha läst receptet lagade hon frukost !   Sen så arbetade hon hemifrån eftersom hon inte kunde gå till jobbet under sin graviditet!   Flera månader gick och till slut var hon i den nionde månaden av graviditeten.Hon kände att hon behövde gå till sjukhuset och lämnade Tim ensam hemma!   Som tur var gjorde han inga hyss utan satt lungt och åt mat!     Och efter 3-4 timmar kom Micha ut ur sjukhuset med en dotter och Tom med en till dotter!     2 år gick och Tim blev ledsen för att mamma och pappa inte brydde sig om honom längre!

"Tänk om de inte ger mig något i födelsedagspresent! Jag blir ju 13 om 2 dagar! Tonåring!"       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards