andilove

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Andrea - 29 maj 2011 18:40

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfritt-nagellack.html#comment          Där tävlar man :D
Va med ni också!
Annars så chattar jag med linn..inte för att hon svarar snabbt...

Kram 


Av Andrea - 29 maj 2011 16:39

Då återstår det bara en godnattvisa tills jag kan göra min utvärdering eller vad jag nu ska kalla det :)
Dock ska ja fixa Legacy del 8,den ni läste i onsdags,med ny text fasat samma bilder! Den nya del 7 finner ni här  

Men Laya! Jag bjöd inte alla och det kan jag ju inte neka mig till men jag har sagt förlåt och då får man förlåta om man inte vill va en surpuppa! Jag menade knappast att få alla som inte vara bjudna ledsna,min pappa tyckte 9 var för mycket..dubbelt så mycket..njaa inte direkt det bästa!
Men jag säger förlåt! 



Av Andrea - 29 maj 2011 13:22

Ni  vet ju att jag har dagens låt och dagens godnattvisa ungefär varje dag!

Aa det vet ni :) Men nu tänkte jag att varje söndag,när dagens låt - låtarna kommit, så kommer jag välja den låt jag tycker varit bäst på hela veckan och ni får såklart också rösta hihi ;) Och sen så kan ni alltid kommentera med låtar ni tycker jag ska ha som dagens låt! Men iaf,den låt som vinner blir veckans låt :) Men iaf nu ska jag till min mormor och äta lunch! Hehe ska såklart ha med mig Babbeldrottningen,som är en av Meg Cabots böcker! Hon är solklart den bästa författare jga har läst böcker av"Har typ 16 av hennes böcker : )
Jag TIPSAR starkt om hennes böcker! Speciellt en prinsessas dagbok serien!
Kram Andrea 

Fixar det där med Legacyn sen men iaf så har The Suprise del 3 kmmit upp nu!
//Andiboki 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards