andilove

Alla inlägg under maj 2011

Av Andrea - 11 maj 2011 15:12

Bara jag som älskar det här vädret?? Imorgon blir det bara 12 grader =((((((
Vi kunde inte filma idag för att T&S hade nåt att göra och David och Victor hoppa av :S Nåja,nu måste vi fixa en till person som professor,om inte David ändrar sig som vanligt! Men idag ska jag väl blogga om sims i alla fall!
Nåja ska ta kladdkaka!

See U later 

Av Andrea - 10 maj 2011 21:22

Ska sova tidigt nu så jag är pigg imorgon! 

Tänkte nämligen blogga på morgonen :)

Bilderna kommer imorgon för att det är nåt fel på min mobil,och  kamera så jag kan inte ladda upp iallafall!
Har chattat med Linn/brödet!

Nåja nu är min mamma sur för jag inte lägger mig,hon vill att jag ska sova nio!!

Så jag måste sova halv 9 imorgon!!

Men i alla fall imorgon kanske uppdateringen blir dålig för att jag,Emelie,Teda,Sofie Isadora och fler ska göra FILMEN!

Men godnatt för ikväll då!
Imorgon kommer nog en headertävling,eftersom flest har röstat på de! Och så hoppas jag ni är med också! 


Kraam!

Godnatt,eller som linn sa till mig alldeles nyss(inte ovanligt) natti :)

Nattinatti bloggen ♥

Av Andrea - 10 maj 2011 20:41

¨

Den här låten dansar treorna i min skola till! På vårsouarén alltså.

När jag var liten så var jag på Emelies kalas och då dansade jag också till den här! Haha :)
Nu ska jag ladda upp bilder! Kom precis hem från Emelie! Ungefär =P

Nåja kram  sålänge !


//Andrea 

Av Andrea - 10 maj 2011 17:15

Min kompis Almaz sa att han inte sjunger själv utan att de redigerar hans röst fast jag gillar den här låten i alla fall!

Av Andrea - 10 maj 2011 17:08

Bloggar senare. Leker med Emelie,Isadora och Sofie!

Imorgon kommer  inte Legacy :P

Ska ju spela in filmen!
Nåja nu ska  jag inte vara osocial så jag får väl lägga av att blogga !
Sen kommer lite bilder,jag var i vasan med folk :P


Kram ! 

Av Andrea - 9 maj 2011 20:45

Veronica Maggio - Snälla bli min 

Bra låt eller? Nu blev det mycket Veronica Maggio och förut så var det mycket Bruno Mars men dagens låt-låtarna blir ju de låtarna jag lyssnar på!

Kram!! 

Av Andrea - 9 maj 2011 20:17

Ni är bäst! 31 besökare!! Bättre för varje dag (=

Besökarrekord :) Tänk om det blir fler på kvällen!! Andi like !!
Men nu måste jag hitta några 70-tals,disco kläder till vårsouarén!

Har inte hittat nåt och jag ska ha det imrogon!!
Stress !!

Okej men nu får jag sluta blogga. Kanske bloggar sen ,vet inte riktigt!
Tror det,så ni får en dagens godnattvisa ! Alltså en lugn låt att sova till alltså!


Men nu får jag väl ta och sluta blogga på riktigt.

Förresten hann med en hel del sims !


Kanske kommer en The suprise imorgon men jag tror inte det!
Har ju piano! Och på onsdag ska Teda,Issa,Sofie,David,Felix och kanske Victor och Jack göra filmen! Men kanske på torsdag....



Kram för att ni är de bästa läsarna i världen(tro jag haha :P )


Update: Hittade kläder,och nu är det 32 hihi :)

Av Andrea - 9 maj 2011 18:02

Vad vill ni ha mer av på bloggen??

Till exempel,vill ni ha mer tävlingar, att simshistorierna publiceras oftare, vill ni att jag ska publicera delar av min bok..Ja vad vill ni ha??!!
Kommentera GÄRNA om ni har något förslag


PoK Andrea(puss och kram) 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards