andilove

Alla inlägg under maj 2011

..

Av Andrea - 28 maj 2011 14:26

Sho bloggen :D
Idag vaknade jag 12.19  Liiite för sent tycker jag :P

Sen så läste jag min bok Prinsessan Mia-En prinsessas dagbok 9! Nu har jag läst alla! Äntligen har jag läst klart den boken :)


Oj förlåt bloggen ! Höll på med andra saker så jag glömde bloggen hihi!

Men nu ska jag spela sims, Legacy ofc! Har nämligen gjort slut på alla bilder jag laddat upp på bloggen! Men jag har fler :) På måndag..det får ni vänta till :)
Kram Andrea 


Update; Jag spelar inte sims för jag ska gå ut .. men dock så kommer en Strawer-del komma :) Historien kommer publiceras varannan helg Då blir det 2-3 delar varje vecka ..(av olika berättelser!).,Det räcker väl. Annars,kommentera ;) Förresten,ni har väl inte glömt morsdag imorgon?!
Kram Andrea ♥

Av Andrea - 27 maj 2011 22:44

Bara så ni vet har jag INGA bilder från idag för att jag var med mina kompisar och inte direkt fotograferade..Fast! Min pappa tog iaf några bilder :)

Men nu ska jag sova så godnatt !

Av Andrea - 27 maj 2011 21:50

Hej bloggen. Nu har jag som sagt som ni kanske ser i en kommentar haft en liten fest ! Jag visste att jag inte kunde bjuda alla för jag skulle bjuda några från 4a och 2 till och det skulle bli för många! Så vi var bara 6 pers och det räckte ganska lagom(5 utan mig)..därför ville jag hålla den hemlig så ingen blir sårad men så läckte det ut och ni fattar..! Laya du blev ju ledsen men ta det INTE personligt!

Jag skulle också kunna bli sårad så klart men man kan inte tvinga sig själv till en fest om man inte är bjuden! Men bli inte ledsen och NEJ du har inte gjort något!

Men i alla fall så var 2 från 4a där och 4 från min klass(med mig själv dårå!)

Vi lekte med ballonger såg på film köre 12an och mer :) Tror att alla hade det skoj haha!

Av hemlig 1 fick jag ett sminkkit! Det var jättefint! Visar sen :) Tack ♥
Av hemlig 2 fick jag ett jättefint smycke och ett biokort med 100 kronor laddat! Tack ♥ 

Av hemlig 3 fick jag en bok som jag visar sen :) Tack ♥

Av hemlig 4 fick jag en till bok som hon tycker är bra! Tack ♥

Av hemlig 5 fick jag 2 jättefina smycken och en bok som är bra och jag har haha! Men tack ändå ♥

Bilder kommer senare! och juste,.idag kom de 13 böckerna pappa köpt till mig i födelsedags present!  Läser den jag igentligen skulle fått i julas! nu! En prinsessas dagbok 9,den ända jag inte läst!

Men kram!! Ska välja dagens låt :)
//Andrea 

"."

Av Andrea - 26 maj 2011 21:56

Sorry! Hann inte berätta om min dag! Gör det imorgon,plus bilder :D
Innan..oojdå,hehe innan klockan 18.00
Aja nu ska jag sova!
Bild från birka    Jag ser ut att tycka det är underbart! Igentligen är det bara solen!
Haha!
Godnatt,sov sött! Puss ♥♥ 

Av Andrea - 26 maj 2011 20:50

Ingen riktig godnattvisa men jag har sovit med den många ggr :!

Här kommer den! Förreseten,ett hett tips! Besök Linns nya blogg http://makeupbylinn.blogg.se/ !

Kram!

Av Andrea - 26 maj 2011 16:38

Grattis Linna och Elin :) Idag så var jag i skolan som vanligt! Var mest med Isadora,Teda och Sofie som vanligt haha:D Åååååååååååh vad jag saknar Celine!
Hoppas hon blir frisk snart! Hon har nt vart i skolan på en månad =(

Men nu ska jag gå till Vasan, några jag knnr är redan där!
Ska bland annat gratta Linna !
Okej nu måste jag gå!
Kram Andrea! Bloggar senare 

Av Andrea - 25 maj 2011 21:14

Nu ska jag hoppa i säng med engelskaglosorna till imorgon. Eller ska borsta tänder och sånt med! Hoppas ni får en bra kväll! Själv är jag nyduschad :) Ska läsa det sista i en bok jag läser nu! Imorgon kommer kanske en sims,eftersom jag glömde eller tja inte hann i måndaags!

Kram och godnatt Andrea!
Sov sött <3 

♥♥♥

Av Andrea - 25 maj 2011 20:39

   De 2 filmerna jag fick!   Jag fick det här simset,samt från EA fick jag födelsedagspresent som ger mig 105 kr billigare. Passar bra när jag ska köpa Leva Livet   Halsband jag fick   Fick  Några av de här berlockerna,alla utom kronan och tärningen   Mobilsmycke,suddig bild!   Min ritplatta :P   Jeansen och skorna som mamma köpte   Linnnet jag fick i B-day present   koftan jag köpte   det söta linnet!!   Byxorna jag bytte storlek på   Jag kom hem dygnblöt idag   Min tårtbit jag åt till frukost + en macka idag   Dagens outfit + byxorna man inte ser,jeansen asså   haha   Fick dem söta blommiga saken

     Jag och några presenter :P   Några presenter   Mina undulater   igen   Tingeling   Gårdagens outfit   Min frukostbulle igår  Gårdagens outfit ,magtröjan är en present!


Men det är inte allt! 14 böcker som nt kommit än tillhör också mitt presentträd + min morbrors present! Han ger mig i heelgen!
kram 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards